poniedziałek, 2 grudnia 2019

Cosmetics - Kiehl's Ultra Facial Cleaner

"She has no shadows
And she radiates beauty
An angel's sigh
Fills my ears up tenderly
I almost cry
As she sings a melody
A perfect version
Of what I will never be"



"Nie posiada cieni

I emituje piękno
Anielskie westchnienie
Wypełnia moje uczy delikatnie
Prawie płaczę
Gdy śpiewa melodię
Idealna wersja
Tego, kim chciałabym być" 





Dawno nie było u mnie żadnych recenzji kosmetycznych, daltego w dzisiejszym poście postanowiłam przedstawić Wam mojego zdecydowanego ulubieńca w kategorii kosmetyków do oczyszczania twarzy.
Nie wyobrażam sobie odpowiedniej pielęgnacji skóry bez demakijażu. Jednym z produktów, który pomaga w
walce z zanieczyszeniami po wykonaniu demakijażu jest Ultra Facial Cleaner z firmy Kiehl's. Jest łatwy w użyciu, bardzo wydajny, dzięki czemu starcza nam na naprawdę długi czas.


I haven't here any  cosmetic reviews for a long time, in today's post I decided to introduce you to my definite favorite in the category of face cleansing cosmetics.
I can't imagine proper skin care without makeup removal. One of the products that helps in
anti-pollution after make-up removal is Ultra Facial Cleaner from Kiehl's. It is easy to use, very efficient, thanks for this we can use them for a very long time.




W swoim składzie zawiera:

olej z pestek moreli- są one bogatym źródłem witaminy E
olej z awokado - jest on odpowiedzialny za nawiliżenie skóry a także wspomaga tworzenie bariery ochronnej
skwalan- specjalny olej ek uzyskiwany z oliwek, to dzięki niemu nasz skóra jest po użyciu bardzo miękka i gładka


Its composition includes:


Apricot seeds oil - they are a rich source of vitamin E
avocado oil - it is responsible for moisturizing the skin and also helps create a protective barrier on our skin
squalane - a special oil obtained from olives, thanks to it our skin is very soft and smooth after use


Moje wrażenia :

Skóra po użyciu jest czysta, nawiliżon, miękka i gładka. W ciągu ostatnich lat stosowałam także inne żele, jednak  zawsze wracałam do tego - jest on moim numerem jeden w tej kategorii. Jego dużym atutem jest to, że jednocześnie oczyszcza, ale tez nawiliża dzięki czemu skóra nie jest wysuszona.


My impressions:

The skin after use is clean, moisturized, soft and smooth. In recent years I have also used other gel cleaners, but I have always come back to it - it is my number one in this category. Its big advantage is that it at the same time cleanses, but also moisturizes so thanks for this our skin is not dry.


Plusy:
- skład
- oczyszczanie skóry
- nawilżenie skóry
- wydajność
- świetny dla skóry wrażliwej
- bardzo dobrze usuwa nadmia sebum nie przesuszając skóry

Pros:
- composition
- skin cleansing
- moisturizing the skin
- efficiency
- great for sensitive skin
- very well removes excess sebum without drying the skin

Minusy:

 - cena 89 złotych za tubkę 148 ml 

Cons:

-price 89 zlotych ( about $23, about 21 Euro) per 148 ml

Mimo dość wysokiej ceny produkt jest w 100% wart swojej ceny. Myślałam, że uda mi się znaleźć tańszy, podobny zamiennik; zawsze jednak powracałam do tego. Jest on moim zdecydowanym ulubieńcem :-)

Despite the fairly high price, the product is 100% worth the money. I thought I could find a cheaper, similar replacement; but I always came back to that. It is my definite favorite one :-)













69 komentarzy:

  1. So great that it's for all skin types!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że cena trochę mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dość eysoka, ale opakowanie starcza na naprawde długo

      Usuń
  3. Cena rzeczywiście jest wysoka, jednak jeśli tak jak piszesz żel jest wydajny, a ma tyle dobroczynnych właściwości, to myślę, że warto zainwestować. Chętnie go wypróbuję!!! Moja sucha, wrażliwa cera z pewnością go polubi :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo wydajny, naprawdę bardzo polecam. Moja siostra używała u mnie i też bardzo jej przypasował. Od tej pory tez go używa :-)

      Usuń
  4. Niezły skład! Zdaje się, że ten produkt może zdziałać zimą cuda dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, ale cena jest absurdalna. Zostanę przy moim wielkim słoju oleju kokosowego i żelu do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ...hm...ja nie oceniam. Ja bym jedynie chciała by decyzja była podjęta ze świadomością ,że mordowany jest człowiek. Nie staram się wszak piętnować kobiety bo to jej samej wina i sama sobie karę wymierza. Chcę również, by lekarz, był lekarzem a morderca mordercą. Nie da się połączyć tych dwóch rzeczy w jedno. Nie da .Skąd nam wiedzieć czy leczący nas lekarz jest psychopatycznym mordercą czy starającym się nam pomóc lekarzem, dlatego nie wolno pod żadnym pozorom dopuszczać do pomieszania . Tak, z pełną świadomością piszę ,że lekarz mordujący dziecko jest dla mnie psychopatycznym mordercą godnym najwyższej kary, dożywotniego więzienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kloszradzie nie nam osądzać, a to nigdy decyzja łatwa nie jest. Nie oceniam tez lekarzy, to nie moje sumienie tylko ich, oni muszą żyć z decyzjami, które w życiu podejmą.

      Usuń
  7. nie znam tej marki za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Not much needed, cleans very well. Even after daily use, no complaints, tightness, redness, etc. Neutral odor.

    OdpowiedzUsuń
  9. This facial cleaner seems lovely! Thank you for sharing your honest review.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And its is great product. It's not a sponsor post. I write about it cause it's really good product - at least it's worth to try them :-)

      Usuń
  10. Może skład ma dobry, ale za taką cenę nie dałabym się namówić. Widziałam gdzieś kalendarz adwentowy tej marki i jestem ciekawa ile kosztuje :o
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena nie powiem...zacna... i z tego powodu dla mnie też nieosiągalny.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę kosztuje, ale zapewniam ,że produkt wart swojej ceny :-)

      Usuń
  12. Jak dla mnie cena niestety za wysoka jeśli o mnie chodzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mnie zachęciłaś. Ja szukam dopiero kosmetyku idealnego, po którym moja skóra będzie idealna w dotyku. Muszę przetestować właśnie ten, bo jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra po użyciu jest mięciutka, nawiliżona. Naprawdę jest to fajny produkt :-)

      Usuń
  14. I love Kiehls products: are not very cheap but worth the price! Good Inci e good result!
    I've never tried this cleanser before but definitely wanna do it asap!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu, ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Me parecen buenos productos, aunque un poquito caros! Saludos

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena wysoka, ale jeśli dziala to nie ma co narzekać. W końcu za efekty się płaci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana
    Każda z nas na swoje ulubione kosmetyki.
    Zwłaszcza oczyszczanie skóry twarzy powinno być bezpieczne, bez podrażnień.
    Ja mam czasem z tym problem.
    Ale mam te, które są dla mnie korzystne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za polecenie 🤗💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że tak :-) Ten produkt uwiebiam i z serca polecam :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  19. O tym produkcie jeszcze nie słyszałam. Ciekawa jestem czy mi przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej firmy nie miałam żadnego kosmetyku . Pomimo dość wysokiej ceny jestem gotowa wypróbować ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam nigdy nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście cena dość wysoka,jednak jeśli jest dobry to uważam że warto w niego inwestować ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Good review. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love to know more about new cosmetics!
    This one looks great! :)

    http://heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dłuższego czasu kusi mnie wypróbować produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  26. This is a really good cleanser! I like it as well and feel it's worth the price.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiehl's is such a great brand!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi! I would like to try that cleanser. I tried other Kiehl´s cleansers and I liked them.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sounds like a great product, thanks for your review!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt, tylko cena trochę zniechęca:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena chyba nie jest przesadzona, jeśli wydajność dobra. I skład 🙂 Czasem ta ekonomia bardzo zaskakuje, coś co w pierwszej chwili wydaje się drożyzną, summa summarum jest mega bardziej opłacalne. Jakieś pół roku temu kupiłam synowi mydło za prawie 4 dychy (syn ma atopię). Używa codziennie, łącznie z kąpielą, a kostki prawie nie ubyło. Tak, że tak 😉

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)