wtorek, 17 grudnia 2019

Travels - Kilka cudownych miejsc, które udało mi się zobaczyć/ some wonderful places that I had chance to see part 2

"Każde miejsce , do którego się udasz, 
staje się w jakimś sensie częścią ciebie."
/Anita Desai/



"Every place you go, 
in a sense becomes part of you."
/Anita Desai/


Podróżowanie uzależnia. Z każdym miejscem, poznanym człowiekiem, przeżyciami chcemy więcej i więcej. Powoli opuszczamy strefę komfortu i ruszamy dalej, aby poznawać oraz zwiedzać.

Uważam, że w każdym kraju na ziemi są miejsca godne uwagi. Takie, do których warto dotrzeć i trzeba zobaczyć.  Każde z nich jest na swój sposób niezwykłe. Dobrze jest stworzyć własną mapę takich miejsc, w końcu każdy z nas jest inny :-)


Dzisiaj po dłuższej przerwie zapraszam Was na krótki przegląd kolejnych miejsc, które dane było mi zobaczyć.


***


Traveling is addictive. We want more and more with each place, a person that we meet. We slowly leave the comfort zone and move on to get to know and explore.

I believe that  in every country on earth are places worth to be. The ones that are worth reaching and must see. Each of them is unique in its own way. It's good to create your own map of such places, after all, each of us is different :-)


Today, after a long break, I invite you for a short review of the next places that I was able to see.









1. Oslo -Park Vigelanda / Vigeland Park








2. Marrakesh Majorelle garden / Marrakesz - ogrody Majorelle














3. Sahara dessert - Marocco / pustynna Sahara 















4. UK- Bath - The Roman baths / Bath , Anglia - łaźnie rzymskie












5. London city / miasto Londyn UK 


































6. Petra, Jordania/ Petra /Jordan










7. Dead Sea Jordania, Morze Martwe Jordania









8. Kraina Muminków Finlandia/ Naantali Moomins world/Finland









9. Jeziora Plitwickie Chorwacja/ Plitvice lakes -Croatia









99 komentarzy:

  1. Podróże to jedna z lepszych czynności w jaką warto inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróżowanie jest niezwykle inspirujące. Warto zwiedzać świat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pięknych, egzotycznych miejsc odwiedziłaś, a ja mogłam myśleć tylko o tym, że z nich wszystkich tak strasznie chciałabym pojechać... do Londynu :D Cudne zdjęcia - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, abyś mogła swoją podróz do Londynu zrealizować :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam podróżowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w Polsce nigdzie Ci się nie podobało?
    Szkoda, że my Polacy zawsze chwalimy tylko obce.
    Pozdrawiam ze smutkiem i bólem w roli głównej u mnie🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że podobało. Jest wiele takich miejsc - większość związana z górami :-)

      Usuń
    2. Riomaggiore, to piękne miasteczko wiszące na skale w Toskanii, dla mnie naj...♥️

      Usuń
    3. Nigdy w nim nie byłam, ale faktycznie jest pięknie położone :-D

      Usuń
    4. W internecie robi wrażenie, ale na żywo dopiero pięknie♥️🤗

      Usuń
  6. Piękne miejsce piękne wspomnienia i są Muminki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Karolina! You visited so many magnificent places! I am jealous of you :)
    Sahara and Croatia have amazing nature. Cactus in Sahara look very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma chyba lepszej inwestycji niż podróże 😀
    Sama bardzo lubię podróżować, i chętnie bym się wybrała np do Chorwacji nad to jezioro 😀
    Twoja mama podróży jest bardzo bogata 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podróże . Marzy mi się Jordania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się marzyła i postanowiłam ją w babskim gronie zrealizowac :-)

      Usuń
  10. Great post dear!Photos are amazing ! 

    OdpowiedzUsuń
  11. Podróżowanie faktycznie jest uzależniające ale jest to wspaniałe hobby :-) Piękne zdjęcia, wyjazdu do Jordanii Ci zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń

  12. I już teraz wszystko rozumiem. Zamieszczone zdjęcia pojawiły się bo było ich mniej a zdjęcia obrazujące Kutno, Grudziąc, zajmują zbyt wiele miejsca ...inaczej mówiąc, o prawdziwej miłości lepiej nie mówić by ktoś nie ukradł. Pozdrawiam serdecznie z Koluszek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Travel can be so enriching. You were lucky to visit some lovely places this year.

    OdpowiedzUsuń
  14. oho! znam Plitvickie jeziora z Twojej listy! a już się bałam, że nic nie bedę znać :D
    koniecznie muszę się udać do miasteczka Muminków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :-) Oj polecam- warto wybrac sie tam w marcu- można upolowac bilety za grosze :-)

      Usuń
  15. What a place! Thanks for sharing!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, you really visited many interesting places!
    Among these I've been only in Morocco, England, Croatia and Petra (only there didn't visited jordan) and I really want to visit jordan and Finland, especially after seeing your pics!
    Hope I can do it soon! ^^ Travelling is wonderful!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądając niektóre zdjęcia, aż mi się cieplej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsca! Najbardziej chyba podoba mi się Chorwacja i te wielkie kaktusy w Marrakeszu :D No i kraina Muminków też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bym chciała odwiedzić dom Muminków - uwielbiam... a i łaźnie wyglądają tajemniczo, chętnie bym tam popływała, sama ;) Podróże te malutkie i te całkiem spore mają czegoś nauczyć i uczą warto na to się otworzyć i słuchać w czasie wyprawy... Pamiętaj to nie Ty je wybrałaś tylko one Ciebie i po coś to było. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo urokliwe miejsce- polecam wypad w marcy można upolowac bilety w obie strony już w okolice 80 złotych :-) Oczywiście,ze tak - każde miejsce zcegoś uczy, coś zostawia :-)

      Usuń
  21. Whoah, you really have been to a lot of places, that is impressive. Wish I could travel more but can not afford it. I did get to Paris this year for FW. Thanks for sharing!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow Carolyna you visited so cool and nice places, they are all so different, my favorite is Petra!!
    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile bajecznych miejsc odwiedziłaś - jestem pod wrażeniem!
    Kocham podróżować, to najlepiej wydane pieniądze - tego co zobaczyliśmy już nikt nam nie odbierze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, so many interesting places here... lucky you babe!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że zabrałaś nas ze sobą na wycieczkę po miejscach, które odwiedzałaś! Cudowna podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Todo se ve estupendo! Muchas gracias por tus visitas , es un placer verte por mi blog ! Que tengas Feliz Navidad ! 🎄🎄🎄 ( No se si me pasaré por aquí hasta entonces ) ☃️🦌🎅

    OdpowiedzUsuń
  27. te jeziora w Chorwacji są przeurocze! Ojej nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle pięknych miejsc. I jakie skrajności. Oslo vs Sahara :) Widać, że udajesz się w różne zakątki świata. Ja raczej preferuję południe Europy, choć do krajów skandynawskich może kiedyś też się wybiorę. Zazdroszczę tych domków Muminków. Też chciałabym je widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sahara jaka niesamowita! <3 A Kraina muminków jest urocza! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo tego :)
    Ja polecam Pragę i Budapeszt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW! Jestem pod wrażeniem tych miejsc :) Piękne zdjęcia :) Ja najbardziej bym chciała zobaczyć na żywo Oslo i Londyn :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż zamarzyłam o takim podróżowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh veyr nice places, amazing and beautiful photos
    thanks for share about your trip with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow super, chciałabym tam pojechać! :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne widoki aż chce się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja kocham podróże, dzielimy pasję <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne wspomnienia na cale zycie

    OdpowiedzUsuń
  38. lovely photos of Oslo Park...
    Thank you for sharing series of beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale zazdroszczę wyjazdu do Marocco! Ja jedynie co z tych miejsc zwiedziałam Oslo i Chorwację i bardzo mi się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  40. Those are really interesting places.
    Worth all the money and time you spend
    just to see them.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing travels. The Sahara desert would be my first pick out of these.
    Wishing you more traveling in 2020!

    OdpowiedzUsuń
  42. Yes, I think you are totally right with your statement that travelling is addictive!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sahara robi wrażenie. Ja bardzo chcę odwiedzić Oslo i Chorwacje a do Londynu lece w styczniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super- ja kierunek Londyn zaliczam ponownie w lutym :-)

      Usuń
  44. Ja także kocham podróżować,Sahara zawsze mnie fascynuje, może też kiedyś tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja ostatnio póki co z juniorem na nowo odkrywam Polskę, choć udało nam się także zaliczyć Legoland.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jordania, Maroko, Chorwacja i norwegia to miejsca, które z wielką chęcią bym zobaczyła. Nie miałam pojęcia, że w UK są rzymskie łaźnie. Całkowicie się zgadzam z tym, że podróże uzależniają. Ja jak tylko wrócę, to już bym chciała znowu gdzieś jechać haha :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Podróżowanie jest cudowne. Świetne miejsca zobaczyłaś. Ja bardzo chcę zwiedzić Chorwację, jest na mojej liście miejsc do zobaczenia.
    A ja jak narazie w lutym na weekend lecę z mężem do Wiednia na walentynkowy weekend :) A w kwietniu mam nadzieję, że uda nam sie polecieć na tydzień do Portugalii.

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing trips, love this photos

    Kisses
    Feliz Natal
    Beijos
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow! You have visited some amazing places! Your photos are fabulous! :) XXX

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejne świetne fotki kochana:*
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo zazdroszcze, wiele z tych miejsc bym chętnie zobaczyła :) Tylko u mnie problem jest taki, że nie ma z kim niestety. Ale może kiedyś się znajdzie :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne miejsca i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam podróże! I te małe, i te duże :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Niesamowicie piękne miejsca! Takie ogrody chętnie bym zwiedziła!
    Świetna fotorelacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Great post, looks like you had so much fun! I love those photos :)
    xoniomaniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. This is really an amazing article. Your article is really good . Please share something on Best Cbse Schools In Sharjah as your article has always good content with informative information.


    OdpowiedzUsuń
  57. It’s really an impressive and creative work. I agree to that shadowing would have been great. It is nice anyway.

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolor piękny! Dobry wybór :) Lubię stylizacje w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)