piątek, 28 lutego 2020

Lifestyle- Acting/ aktorsko - zimowy pokaz prac/ winter acting show

"Aktorstwo jest dla mnie rodzajem wypowiedzi, 
sposobem na siebie i życie. Wszystkim. Jest mną."


"Acting is a kind of expression for me,
way of self and life. Everything. It is me."




 Jak już pewna część z Was wie jestem na drugim roku wieczorowego aktorstwa w Poznańskiej Akademii Nauk Scenicznych. Na poczatku stycznia wraz z grupą moich kolegów oraz koleżanek z uczelni mieliśmy okazję zaprezentować swoje umiejętności podczas zimowego pokazu prac.
Składał się on z przeróżnych etiud mówionych, śpiewanych a także ruchowych. I tym razem publiczność przyjęła nas bardzo ciepło, zatem myślę,że zaprezentowany przez nas materiał im się spodobał. Poniżej prezentuję Wam materiał zdjęciowy :-)

Ja tymczasem przygotowuję się powoli do przyszłotygodniowego wyjazdu do Wielkiej Brytanii. Poza tym nie mogę sie już doczekać mojego urlopowego wyjazdu pod koniec marca, z którego po powrocie z pewnością napiszę jakiś post :-)


Miłego dnia :-)


***

As some of you already know, I am a second year student of evening acting at the Poznań Academy of Stage Sciences. At the beginning of January, together with a group of my colleagues from the university, we had the opportunity to present our skills during the winter acting show.
It consisted of various spoken, sung and movement etudes. And this time the audience received us very warmly, so I think that  they liked material presented by us. Below I present you some pictures from this event :-)

Meanwhile, I am slowly preparing myself for next week's trip to Great Britain. Besides, I am looking forward my vacation trip at the end of March, from which I will definitely write a post after returning :-)


Have a nice day :-)






zdjęcia Maciej Zakrzewski

















89 komentarzy:

  1. It is so beautiful to be free and to do things that you enjoyed! I wish you good luck with your career and I hope you will become a famous actress!
    Hugs! 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. I wish you all the best on your actress career! Lovely pics!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie, że publiczność przyjęła Was ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. So impressive!
    A good started! Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że sprawia Ci to przyjemność, a zarazem dajesz innym radość swoją grą aktorską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie obserwować jak się rozwijasz - trzymam kciuki za kolejne udane wystąpienia:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie że publiczność, Was tak przyjęła- życzę dalszych sukcesów 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czas przed Tobą. Będę wyczekiwać wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie myślałam poważnie o aktorstwie jednak lubiłam występować przed publiką na scenach i brałam udział we wszystkich możliwych przedstawieniach w kazdym języku jaki był w szkole . Oglądając nagrania myślę że fajnie grałam i potrafiłam się wcielić w rolę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że aktorstwo macie we krwi :) Teatr fajna rzecz :) Dawno nie byłam na żadnym spektaklu :)

    Czekam na wpis z urlopu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci powodzenie w aktorstwie :) Nie boisz się podróżować ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, aż chciałoby się zobaczyć taki pokaz. Miłego i udanego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, widac na nich emocje i zaangażowanie :)
    Super, miłego marcowego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , mam nadzieję,że taki własnie będzie :-)

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia, chętnie zobaczyłabym to wszystko na żywo!:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam teatr i aktorstwo. Sama też od czasu do czasu się w to bawię, raczej z pasji...
    Piękna sprawa/
    Zmuszona byłam dokonać zmian kosmetycznych w blogu bo mnie zablokowali
    https://zolzatexa73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, żeby wyjazd się udał i wszystko poszło po myśli. A zdjęcia pokazują niezłe emocje. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń

  17. Spotkałam pana, który jest rzemieślnikiem i nie wiem dlaczego ,słysząc słowo "bieda",zaczął opowiadać o wizycie na Borneo, innych jakichś i nie umiałam pojąć-ale o co ci człowieku chodzi. Później przeczytałam porady arcybiskupa w temacie wirusa w kościele i pomyślałam to samo-ale o co ci człowieku chodzi .Póżniej gej mylił seks z miłością i też zadałam sobie to samo pytanie , ale o co ci człowieku chodzi i teraz o co mi chodzi. Pani na zdjęciu, zdecydowanie, tak widzę, szarpiąc niewiastę pewnie też zadaje jej to samo co ja , pytanie, ale o co ci kobieto chodzi przecież, jesteśmy świetne więc nie marudź.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie bardzo ciekawi aktorstwo, aktorzy. Ale w życiu nie odważyłbym się wyjść na scenę i cokolwiek odgrywać. Bo zbyt trzeba się obnażyć. Nie w sensie tekstylnym, rzecz jasna 😁 A ja wolę chować w głąb siebie prawdziwą. Ale może to też rodzaj gry aktorskiej, przed światem? 😉 Tobie z serca gratuluję spełniania się, pasji i odwagi ✌️🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda aktorstwo to psychiczny ekshibicjonizm. Jest trudne przede wszystkim od tej emocjonalnej strony, dlatego sporo się ćwiczy wykorzystujac różne aktorskie metody :-)
      Myślę,ze tak- czasami kazdy znas gra.
      Dziekuję kochana xx

      Usuń
  19. Marzyłam o byciu aktorka, jednak życie potoczyło sie onaczej. Ale miłość do teatru trwa nadal i cyklicznie chodzimy z mezem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys o spiewaniu jak byłam dzieckiem - chociaż zawsze robiłam coś związanego ze scena :-)

      Usuń
  20. It looks like it was an amazing performance.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ze robisz to co kochasz

    OdpowiedzUsuń
  22. Pełne emocji sceny na zdjęciach! Podziwiam, ja nie nadawałabym się na aktorkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Teatr to miejsce, które trzeba lubić... inaczej wyda się nudne.

    OdpowiedzUsuń
  24. I love theatres and plays and acting was a big dream of mine I had a lot of fun while learning it The play looks amazing xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=3701

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam, ja panicznie boję się występów publicznych

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super, artystyczna dusza z ciebie :) Ja przez 20 lat byłam związana z sceną muzyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great photos of a very interesting event!
    Hugs Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2020/03/mein-tagebuch-vom-februar-2020.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna relacja. Samych sukcesów Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. nice class of acting and performance...

    Have a wonderful trip

    OdpowiedzUsuń
  30. Estupenda información! Muchas gracias por tus bonitas palabras en mi reciente post! Que tengas feliz semana! 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  31. widać że scena to Twój żywioł:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już po samych zdjęciach widać, że wkładacie w granie całe swoje serce. Aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, so great you had this opportunity!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  34. That looks so fun and like such a nice opportunity!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia, a scena to Twój żywioł :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. wypowiedzlźią - podoba mi sìe takie określenie. malarz aktor pisarz muzyk wypowida się... a i blogi to też wypowiedź ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. zazroszczę, ale bym chciała też tak!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia, chciałabym to zobaczyć na żywo :) Sama jednak nie miałabym odwagi występować na scenie, więc tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello
    Congratulations on the realization of this show.
    good trip and be careful with the corona virus !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie jest się rozwijać w kierunku swoich zainteresowań :) kiedyś brałam udział w warsztatach teatralno- kabaretowych i mieliśmy takie ćwiczenie zwane "ławeczką". nie zdawałam sobie sprawy z tego, że mogę być tak kreatywna :D było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! Rozwijaj się w tym kierunku :) Kto wie może w przyszłości czeka Cię czerwony dywan?

    OdpowiedzUsuń
  42. It looks like such a great way to spend an afternoon, and learn so much too xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastic post, dear

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  44. So great that the audience received you warmly. You're always involved in amazing creative projects.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała pasja :D!!! Z chęcią zobaczyłabym Cię kiedyś na deskach teatru :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Control Your Time With This Helpful Advice

    2.COVID-19 Circuit Breaker: What's Allowed and Not Allowed?

    3. Singapore's Solidarity Budget for COVID-19 Explained

    4. The Best Ways to Eliminate Blackheads

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)