wtorek, 5 maja 2020

Cosmetics /Kosmetyki - PRO LINE - Hydrogel mask with 24K gold

"Choćbyśmy cały świat przemierzyli
 w poszukiwaniu Piękna, 
nie znajdziemy go nigdzie, 
jeżeli nie nosimy go w sobie"  


"Even if we have traveled the whole world
  in search of Beauty,
  we won't find him anywhere
  if we don't carry it within us "




Część z Was już dobrze wie, że bardzo lubię wszelkiego typu maseczki do twarzy. Od dłuższego czasu preferuję te w płachcie; jednak chętnię testuję też całą resztę. Jakiś czas temu z ciekawości zakupiłam hydrożelowe maseczki  ze złotem.  W opakowaniu znjadziecie aż trzy sztuki maseczki. Każda z nich jest pojedyńczo zapakowana. 

Maseczka ma żelową konsystencję, jest  w dotyku niczym taka galaretka. 

Opakowanie maseczek kosztowało około 30 złotych. Po użyciu spodziewałam  się  po nich nieco lepszego wygładzania ( taki jest jej główny cel). Jednak jej dużym plusem jest efekt chłodzenia oraz odświeżenia skóry twarzy.


ZALETY:

- Łatwa w użyciu
- delikatnie nawiliża
- odświeża 
- delikatnie wygładza 
- chłodzi


WADY:

- dostępność ( ja swoje kupiłam stacjonarnie w T.K Max)

- Konsystencja maseczki, sprawia, że może się ona "zrywać"


***


Some of you already know that I really like all types of face masks. For a long time I prefer the ones in the sheet; however, I also like to test the rest of them. Some time ago I bought hydro gel masks with gold out of curiosity. You will find three masks in the package. Each of them is individually packed.

The mask has a gel consistency, when you touch them is  like a jelly.

The packaging of masks cost about PLN 30. After using, I expected a slightly better smoothing after them (this is its main purpose). However, its big plus is the cooling and refreshing effect of the face.


PRO:

- Easy to use
- gently moisturizes
- refreshes
- gently smooths
- cools


CON:

- availability (I bought mine one stationary at T.K Max)

- the consistency of the mask makes that it can "break off"



















95 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować maseczki z tej firmy, ale zachęciłaś mnie i z przyjemnością poszukam jej w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej maseczki, ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei niezbyt lubię maseczki w płachcie.
    Ale trzeba przyznać że przykuwa uwagę 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nie jest typowa płachta, jest bardziej w formie żelowej :-)

      Usuń
  4. I didnt try it yet but looks awesome!Love face masks!Great post and thanks for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks very awesome …
    Isn't better a ring and earrings ... LOL
    Stay safe! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie używałam maseczki w płachcie. Pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wybierasz świetne cytaty!☺

    OdpowiedzUsuń
  8. You know: I have tried once the gold mask and I really liked it!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że nie miałam jeszcze takiej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, skusiła mnie, ale nawet w pobliżu nie mam TK Maxxa, także ciężko byłoby mi ją znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Makes a good Mother's Day gift.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z podobnych maseczek poleciłabym Ci firmę Estetica, tam w tej cenie miałabyś cztery takie maseczki, na dodatek naprawdę fajne one działają na twarz i są łatwiej dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I've used these gold skincare mask, it's really cool!
    It is important to always be taking care of our skin :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooh, I love masks like these!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też kocham maseczki do buzi:D mam zawsze ich zapas w domu w razie czego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli jeżeli zbyt długo przytrzymamy na twarzy, to depilacja całej twarzy gotowa?;) żarcik - chyba nigdy nie miałam do czynienia z maską w podobnym kształcie... wszystko przede mną:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, kilka tygodni temu wypróbowałam maseczki w płachcie jakieś tam koreańskiej marki (którą dostałam w gratisie do zamówienia;) i całkiem fajna sprawa muszę przyznać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah sounds great and super effective, thanks for review!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the review. Sounds good.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie poznam tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maseczki dobre są ale w sumie to prosto je zrobić z przypraw w domu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że dostępność tej maseczki nie jest lepsza. Z chęcią bym ją przetestowała, rozejrzę się za nią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez bardzo polubiłam maseczki w płachcie. Tez lubie je kupować w tk maxx. Myslalam ze w tym tygodniu skocze tam po maseczki a wszystkie tk maxxy zamknięte do odwołania :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie ją wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo! I love face masks! This gold one looks so fancy!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie maseczki! to coś zdecydowanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tą maseczkę i nawet fajnie się spisała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam nigdy żadnej hydrożelowej maseczki. Ale wydaje mi się, że to ciekawe doświadczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Tej maseczki akurat nie znam, ale przyznam, że jestem wielką maseczkową fanką! Odkąd skupiłam się na pielęgnacji twarzy, maski stały się moim nieodłącznym domowym zabiegiem mającym na celu nie tylko poprawić kondycję skóry ale i zrelaksować, no bo przyznajmy, robienie sobie maseczki jest bardzo odprężające :) W zasadzie też preferuję maseczki w płachcie. Są najwygodniejsze, najszybsze, najmniej brudzą... jednak co do działania niektórych mam wątpliwości :D ale po to są testy i recenzje :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo jak Ty- przybijam wirtualna piatke :-)

      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Rzadko korzystam z maseczek w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń

  31. Ładnie zrobiony paznokieć.

    Niedługo zacznie się sezon na truskawki ...będzie miło pojeść we wszelkich formach chociaż w powietrzu coś jest nie tak.
    Nic tak nie robi dobrze, ciału i duszy jak zakochanie, zadurzenie, ...mi przynajmniej .Maseczki , by w zakochaniu czuć się lepiej , czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje - nieraz mi sie zdarza cos tam na nich wuyczraować :-)

      Oj tak - truskawki- jak ja uwielbiam ten smak...

      Usuń
  32. Po raz pierwszy widzę złotą maskę na twarz świecącą jak czyste złoto. Jestem też ciekawy, aby z niego skorzystać.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  33. I need to try this golden mask!

    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  34. "Hello there and greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.9 Best Virtual Workouts for the Circuit Breaker

    2.Top 10 Best Scar Removal Creams in Singapore

    3.Top 10 Best Lip Gloss in Singapore

    4.Top 10 Best Vitamin C Serum in Singapore

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  35. That mask have such an interesting texture. I would like to try it. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/decleor-aromessence-rose-dorient.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też lubię maski w płachcie, świetnie nawilżają!

    OdpowiedzUsuń
  38. Maseczka wygląda na bardzo fajną. Muszę ją wypróbować. Piękne masz zrobione paznokcie. Fajny wzorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Złoto na twarz... ale nie wszystko złoto co się świeci ;) Maseczka w kolorze złota to musi być mega doznanie ;) Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Very nice post! Have a great weekend! 🌷🌷🌷 Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również chetnie testuje wszelkie maseczki

    OdpowiedzUsuń
  42. Można się poczuć jak złota dziewczyna . Szkoda ze TKMaxx jest zamknięty :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Great post. Thank you for sharing! :)
    Have a lovely day too =)
    🎀🎀🎀 Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  44. I haven't tried a gold one yet. Looks fab!

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią bym wypróbowała tę maseczkę :)
    Takiej złotej jeszcze nie miałam okazji testować :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tej maski i raczej nie przypadła mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie przepadam za maseczkami w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam, ale wygląda ciekawie :)Przy okazji chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Stosowałam już maseczkę w płachcie, ale nie tę przez Ciebie tutaj przedstawioną.
    Może kiedyś wypróbuję.
    Tymczasem pozdrawiam serdecznie z samego ranka i życzę udanego całego nowego tygodnia 🧡🏵️🌤️🙋


    OdpowiedzUsuń
  50. this looks wonderful!
    Hope you stay healthy and safe
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  51. Odświeżenie zrobi każda maska w płachcie, jeśli wsadzi się ją wcześniej do lodówki, jeśli nie robi nic poza tym a w dodatku może się rozpadać, to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi Karolina! I had to laugh about myself today. Because at first I thought when reading the word "face-masks" about the currently ubiquitous mouth-nose protective masks! Only then did I remember that it will probably be a cosmetic mask 😂 ...
    Hugs and stay safe, Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2020/05/ein-ausflug-im-marz-und-ein-treffen-im.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Maska maską, ale oczarował mnie cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  54. lubię maski w płachcie jednak te hydrożelowe nie przypadły mi do gustu :( strasznie mi zjeżdżają z twarzy i rwą się przy próbie poprawienia. Najlepiej gdybym podczas stosowania leżała plackiem i nic nie robiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rwanie tych masek jest chyba ich najsłabszym punktem

      Usuń
  55. Looks like a fun mask to try! it's nice you enjoyed using it :)

    Hope your week is off to a good start :) It's a busy week here with the kids back at school!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  56. Całkiem ciekawa :) może kiedyś wypróbuję o ile znajdę ;p

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)