piątek, 18 marca 2022

LIFESTYLE - Malowanie po liczbach/ Painting by numbers

 "Malowanie to pisanie światłem "

Carlos Ruis Zafon

"Painting is writing with light"

Carlos Ruis Zafon




Ten rok jest dla mnie dość szczególny ponieważ w czerwcu przekroczę kolejną dekadę mojego istnienia. Z tego powodu postanowiłam w tym roku korzystać z szans, okazji, możliwości a także rozwojać się na płaszczyznach, które są mi bliskie. Jedną z nich jest malarstwo. Dla relaksu postanowiłam spróbować opcji malowania po liczbach. Na początku podchodziłam do tego nieco sceptycznie. Jednak po namalowaniu pierwszego z obrazów byłam bardzo zadowolona z efektów.

Malowanie po liczbach to nowy, fajny i kreatywny sposób na spędzenie wolnego czasu. W każdym zestawie znajdziecie pędzelki, gotowe podobrazie oraz ponumerowane farbki. Dzięki temu w prosty sposób każdy z nas ma szansę namalować obraz, który póżniej może zawiesić na ścianie we własnym domu czy mieszkaniu.

Malować można wtedy kiedy ma się na to czas i ochotę. Trzeba jedynie pamiętać o tym, aby po każdym malowaniu starannie zamknąć pojemniczki z farbą ( aby nie wyschła) oraz umyć i wysuszyć pędzle. Inaczej zrobią się z nich skrobaki. Próbowaliście kiedyś malowania po liczbach? 


This year is quite special for me because in June I will cross another decade of my existence. For this reason, this year I decided to take advantage of opportunities, chances, and also develop on the areas that are my cup of tea. One of them is painting. For relaxation, I decided to try the painting by numbers option. I was a bit skeptical about it at first. However, after painting the first of the paintings, I was very pleased with the results.

Painting by numbers is a new, fun and creative way to spend your free time. In each set you will find brushes, warp and numbered paints. Thanks to this, each of us has the chance to paint a picture in a simple way, which we can later hang on the wall in our own house or apartment.

You can paint when you have time and feel that you want to do it. You just need to remember to carefully close the oils  after each painting (so that it does not dry out) and to wash and dry the brushes. Otherwise they will become scrapers. Have you ever tried painting by numbers?

 































35 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba, no i Beksiński <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne. Muszę zobaczyć, czy są jakieś książkowe obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, jak żywe. Kocham twórczość Beksińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że efekt końcowy robi wrażenie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG the second one is amazing I love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny obraz. Lubię taką zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie malowałam po liczbach :D Czasami dla odstresowania bawię się akwarelami ;pp
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA za to nie pamiętam kiedy ostanio malowałam akwarelami :-D

      pozdrawiam
      Karolina

      Usuń
  8. Faktycznie, przekroczenie tego okrągłego wieku zawsze jakoś tak motywuję do działania. Super, że znalazła coś co daje Ci frajdę. No i ten obraz Beksińskiego jako malowanie po liczbach, coś cudownego!
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie motywuje :-) Znalazłam i własnie zaczęłam malować pierwszy obraz olejny :-D

      Usuń
  9. Ale fajna sprawa, na pewno odpręża i daje sporo frajdy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Well done! it looks really nice!
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam taki obraz, ale nie miałam do tego cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  12. That's a very nice idea to come back and improve an old passion: you can get used to the technique while creating something nice that gives you satisfaction at the end!
    Very good work! :)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa. Odpręża i później fajny obraz zostaje :) Muszę sobie taki zestaw kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam takiego malowania farbkami. Wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I remember another blogger tried this painting by the numbers. It is definitely something worth trying. Painting and drawing are too separate skills, so I think this is a fantastic way to practice just painting and not be stressed about drawing. Your paintings turned out perfect!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta całująca się para mega mi się podoba. Idealnie odzwierciedla dzieisjesze ciężkie czasy. Cudowne dzieła! Mega mi się podobają tak jak cytat Carlosa z początku posta :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, ale efekt! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez mam taki "samodzielnie" namalowany obraz. Bardzo relaksujące zajęcie

    OdpowiedzUsuń
  19. To musi być genialna zabawa 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja bliska koleżanka ostatnio się tym zainteresowała. Może ja też kiedyś spróbuję w tym swoich sił. :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)