piątek, 18 października 2019

Outfit - Autumn in checked pants in the background/ jesień ze spodniami w kratkę w tle

"żółta jesień podpala ogrody
jej ciepło otula mnie
pierwszy siwy włos na mojej skroni
dzikie gęsi odleciały już"


"yellow autumn sets fire to the gardens

her warmth envelops me

the first gray hair on my temple
wild geese have flown away"




Z żalem w sercu pożegnałam lato. Z pewną nostalgią przywitałam jesień. Dla mnie to pora roku podczas, której najchętniej schowałabym się w ciepłym łóżku, otuliła kołdrą i zapadła w sen zimowy, by jak co niektóre zwierzęta obudzić się dopiero wiosną. No cóż ludzie jednak takiej umiejętności nie posiadają zatem  pozostaje mi szukać jesiennych pozytywów.

Z pewnością jest to pora roku, w której więcej czasu spędzam w domowym zaciszu czterech ścian. Pogoda średnio sprzyja spacerom i dłuższym wyjściom- za to pojawia się czas na czytanie książek, nadrabianie seriali czy bardziej intensywna naukę języków obcych. Pozytywnym aspektem jesienie jest dla mnie również wyprawa do lasu na grzyby ( oczywiście o ile nie pada i dopisuje pogoda). Lubiłam to  robić od dziecka, dlatego też jesień kojarzy mi się ze sznurami suszących się w kuchni grzybów. Lubicie zbierać grzyby? Jesteście fanami jesieni, czy tak jak ja szukacie jej pozytywów byle przetrwać do wiosny?


Tymczasem zostawiam Was z pierwszą jesienną w tym roku stylizacja :-)

***

I said goodbye to the summer with regret in my heart. I greeted autumn with some kind of nostalgia. For me, this is the time of year during which I would like to hide in a warm bed, wrap my duvet and fall asleep the whole winter, and after just like some animals wake up in spring. Well, however, people do not have this kind of  skill, so I can look for autumn positives.

Certainly this is the time of year when I spend more time in the privacy of four walls at home. On average, the weather is conducive to walks and longer outings - but there is time for reading books, watching TV series or learning foreign languages ​​more intensively. A positive aspect of autumn for me is also a trip to the forest to collect there mushrooms (of course, unless it rains and the weather is good). I liked to do it since I was a child, which is reason I associate autumn with cords of mushrooms drying in the kitchen. Do you like to collect mushrooms? Are you autumn fans, or just like me, are you looking for its positives to survive until spring?


Meanwhile, I'm leaving you with the first autumn outfit this year :-)











INSPIRATIONS: 
źrodło : internet

 


 


OUTFIT:

Coat/płaszcz - Mango
blosue/bluzka - C&A
pants/spodnie - C&A
shoes/buty- Converse




















































68 komentarzy:

  1. Ja właśnie lubię jesień za możliwość dłuższych wieczorów z książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the tartan ... I didn't know they were still in trend! I have al so a pants just like yours!
    Have a nice weekend!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana
    Nie lubię, nie noszę spodni, zatem przepraszam nie oceniam🤗 Serdeczności zostawiam na miły weekend 🙋❤️🌸🌞☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem pamiętam- ja natomiast częściej pojawiam się właśnie w tej spodniowej wersji :-)

      Usuń
  4. Super trendy, I love your outfit Carol!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Nie do końca w moim stylu, ale Ty wyglądasz w tym naprawdę dobrze. Wiem, że spodnie w taką kratę są teraz na topie, stąd też zainwestowałam w takie dla mojej córki. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję na podobne spodnie! fajny zestaw na jesienny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. In my opinion such pants are perfect for fall!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm in loooove with your combo :D perfect!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Carolyna
    I can t do some long walks because of my sick foot 😭
    But I love your inspirations those pattern are beautiful. You look amazing.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. our state just enter fall season...nice temperature

    You look beautiful with outfit....

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień to dla mnie taki czas w którym więcej czytam, więcej biegam i śpię
    Staję się starą niedżwiedzicą💓❤️stylizacja całkowicie w moim stylu mam spodnie i marynarkę w kratę niestety czerwoną,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam, ogladam i chyba też wiecej śpię bo ta aura tak na mnie wpływa :-)

      Usuń
  12. Fajne spodnie! Mi się teraz jednak najbardziej podobają kratkowane spódniczki, ale to dlatego, że lubię mega dziewczęce stylizacje!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa propozycja ale zupełnie nie w moim stylu ;) mimo pięknej pogody ostatnimi dniami nie miałam czasu na spacery. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your tartan styling. Those tartan pants are very chic and pairing them with a tartan scarf makes so much sense. I love checkered, tartan and plaid print so much. It is my fav print for autumn and winter. Lovely photos too. You look very pretty!

    You know I don't have much experience with picking mushrooms. I would like to learn more about it so I can try it some day.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty hon :-)

      ps. I have the basic knowledge about the mushrooms so I am picking only this all that I know :-)

      Usuń
  15. Ah yes plaid pants just scream fall! I have a tapered pair but they don't fit anymore and the rise is very low, so the perfect excuse to shop for a new new pair. And you look great in these!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love checked pants!
    I'm trying to find one for myself, but I can't find one I like.
    I loved your pants, great look. You are cute! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. The plaid pants and a scarf are beautiful! They created very special style and very appealing.
    A hug.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! Beautiful outfit. I like the clothes. I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Even if I definitely prefer summer too, I have to say that even Autumn is pretty nice (well, at least here in Italy where the weather is often mild and sunny until January), especially for the beautiful colors!
    Tanrtan print is a must for this period and your pants are totally on point!
    Very stylish combo, dear!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Liść bym zostawiła bo jakoś mi odpowiada a te spodnie i szalik, jakoś do mnie nie trafiają. ...a może trzeba się zachwycać ? ...Blogi powinny być opatrzone adnotacją. :"blogi do odwiedzania dla ludzi", ," blogi do odwiedzania dla botów". Ludzie mają różnie, poukładane w głowie a tym samym różnie widzą. Boty, są banalnie identyczne. Wciąż mnie wyrzucają, wypraszają z miejsc bo pozwalam sobie traktować miejsca jak gdyby, bo przecież są tylko dla mnie. Nie znam relacji, nie umiem w sobie stworzyć,żadnej ale jednak przy staraniu , tworzę relację- ja -autor, autorka ...ale mam tworzyć relację ze wszystkimi innymi ...a ja nie umiem...mnie to nie interesuje... Obiecałam kiedyś, pewnej dziewczynce, że opowiem jej bajkę...że napiszę bajkę dla niej...napisałam kilka stron i nie byłam w stanie napisać więcej , nie napisałam więcej. Napisać bajkę dla wszystkich ....dla każdego po kilka stron...jak bardzo długa musi być bajka napisana dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liście zawsze piękne- bo stworzyła je natura :-) Ja i szalik i spodnie bardzo lubię - po prostu lubię krateczkę. Ale kazdy z nas lubi cos innego :-)

      Usuń
  21. A ja uwielbiam jesień - właśnie jesienią mam budzę się do życia 😀
    Super stylizacja, świetnie wyglądasz 😍
    Krata to hit tego sezonu ,sama się zastanawiam nad takimi spodniami 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie w kratkę niestety nie są dobrym wyborem dla mojej figury, jednak Tobie pasują. Wyglądasz w nich znakomicie. Ja kratę przemycę w formie chust.

    Ja jesień średnio lubię, ale ma ona swój urok, szczególnie kiedy jest jeszcze tak ciepło jak teraz 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the plaid pants. I also love spring/summer more.

    OdpowiedzUsuń
  24. I like the checked pants. Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam fanką kraciastych spodni, ale Twój szal i płaszcz są super. I nie zgadzam się z tą pogodą nie zachęcającą do spacerów - ja serdecznie nienawidze upałów, więc gdy tylko robi się trochę chłodniej, po prostu odżywam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-)
      Widzisz a ja mam odwrotnie i te upały własnie bardzo lubię :-)

      Usuń
  26. Loved this outfit, you look amazing!

    Have a lovely and happy weekend!
    XO, Melissa

    OdpowiedzUsuń
  27. "żółta jesień podpala ogrody" - dobre... i podpalające myśli, czyli dobre ;)
    Kiedyś mówiłam tak jak Ty - że nie lubię jesieni , nie lubię wiosny bo muchy wpadają do oczu ,lata bo upał i zimy bo zawierucha... Kiedyś. Teraz wiem, że te 4 pory roku to jeden z największych skarbów jaki nam ludziom mógł się wydarzyć. To są tak wielcy nauczyciele, że słów mi już zabrakło... ;) Ciepło pozdrawiam dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć cytat zdecydowanie nie mój...
      Ja kiedyś tak barzdo lubiłam każdą porę roku. Obecnie wiem ,że każda z nich cos nam daje, ale mimo wszystko jestem ogromna fanka lata i po prostu najbardziej sczęśliwa jestem wtedy kiedy nie marznę :-)
      Pięknie określiłaś ich mianem nauczycieli :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  28. Spodnie w krate to idealny wybór na jesień :) SUPER

    Buziaki:*
    Nasza Sesja Ślubna -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kratę. Zdecydowanie spodnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Your pants are amazing. I love this pattern so much because it is perfect for Fall. Also way how you style it is great. Thank you so much for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/ora-microneedle-face-body-roller-system_20.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh very cute style~ I love it the pants
    xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się motyw kraty na spodniach, ale krój nie do końca mój.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne spodnie, ale ja siebie chyba w nich nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdyby jesień zawsze była taka jak w ciągu ostatnich dni, to bym ją lubiła:)
    Spodnie bardzo mi się podobają, ostatnio oszalałam na punkcie kraty, całość świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. To takie słodkie, że zabrałaś ze sobą w podróż do Egiptu czy gdzie tam jesteś, maskotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Jordanii :-P tak mam dwie sowy, z których jedna ciągle gdzies ze mna podróżuje - druga z serii dokupiła mi na zakończenie pracy koleżanka - i tak sa dwie :-)

      Usuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)