poniedziałek, 28 października 2019

Outfit - Black tunic scene one

"When the nature sings the swan song
And the autumn gives the final cut,
Like a painter, with her sorrow
She fades all colours to gray..."




"Kiedy natura śpiewa łabędzią pieśń

a jesień daje ostatnie ciecię
niczym malarz z jej smutkiem
ona gasi wszystkie kolory do szarości...."





Ten weekend był dla mnie pełen pozytywnych emocji. W piątek miałam zajęcia na aktorstwie z  aktorem i reżyserem z Hong Kongu. Totalnie inny styl prowadzenia zajęć, który nas studentów drugiego oraz trzeciego roku nauczył czegoś kompletnie nowego. A tymczasem od soboty czekałam na wieści z Wielkiej Brytanii, gdzie mieszka moja siostra. W ten weekend, a dokładnie wczoraj po jej kilkugodzinnym porodzie zostałam ciocią po raz drugi w życiu. Tym razem mam siostrzeńca i jestem ogromnie ciekawa jak zareaguje na niego jego starsza siostra Chloe. Już nie mogę się doczekać kiedy go poznam, a przy okazji zobaczę całą resztę rodziny za którą bardzo tęsknię.

Tymczasem prezentuję Wam kolejny outfit na cieplejsze jesienne dni z tuniką w roli głównej. W dzisiejszej odsłonie pełni ona rolę sukienki. A dla ożywienia całości outfitu połączyłam ją z musztardowymi rajstopami. Jesteście fankami tunik- sukienek ?

***

This weekend was full of positive emotions for me. On Friday, I had acting classes with an actor and director from Hong Kong. A totally different style of teaching and in the results he has taught us students second and third year  of acting something completely new. Meanwhile, since Saturday I was waiting for hot news from Great Britain, where my sister lives. This weekend, exactly yesterday after her several hours of labor, I became an aunt for the second time in my life. This time I have a nephew and I'm very curious how his older sister Chloe will react to him. I am looking forward to meet him and see the rest of the family that I miss so much.


Meanwhile, I present you another outfit for warmer autumn days with a tunic in the lead role. In today's version "it plays" the role of a dress. And "to make alive" the whole outfit, I mixed them with mustard tights. Are you fans of tunic dresses?










INSPIRATIONS/INSPIRACJE:

 











OUTFIT:

Tunika/tunic - Nusa store
shoes/buty- Converse
earings/kolczyki- Apart






















76 komentarzy:

  1. Diffetent and great look!
    So pretty :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie, gdyby nie czerń.
    Nie lubię tego koloru.
    Ale, to tylko mój gust.
    Za to bardzo podobają mi się rajstopy.
    Gratuluję bycia ciocią 🤗❤️
    Pozdrawiam serdecznie na miłe kolejne jesienne dni kochana🍁🌞🧡🖤🍵

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie serduszko nie było czarne, przepraszam❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zatem podwójna Ciociu! Co do zajęć - zobacz ile zależy od nauczyciela - każdy ma inny styl- ileż nowych rzeczy można się nauczyć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)
    Świetna tunika, a kolor rajstop ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię takie tuniki sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh I really love this color, and u look perfect in it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem zupełnie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. That acting class sounds very enlightening and this look is really nice.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama poszłabym na takie zajęcia aktorskie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te miałam w ramch moich zajęc na wieczorowym aktorstwie -i naprawde jako warsztaty też bym je poleciła

      Usuń
  11. Congratulations on becoming (for the second time) auntie, dear!!! :D
    Very nice outfit anyway, you look very charming among all these red leaves!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 😘
    Rzeczywiście takie zajęcia to musiałabyć fajna sprawa i do tego inspirująca ☺
    Stylizacja również mi się podoba-lubie takie sukienko tuniki ☺
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Były bardzo inspirujace - pokazały nam inny sposob budowania postaci na scenie :-)
      Dziekuję 🎃

      Cieplutko pozdrawiam
      Karo

      Usuń
  13. Black is always elegant and classic. You will never go wrong with black. The style of the tunic is charming, it flows and that is what I like about it. I also like the color of leggings. It's goes so well with a black tunic. And the shoes are so cool.
    Charming style!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!!:)
    Piękna ta tunika, ślicznie Ci w niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ciociu :) domyślam się, że jesteś mega szczęśliwa, też niedawno zostałam ciocią i mamą :)

    Super stylówka :)
    piękna pani jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the mustard tights with the black! So great!

    OdpowiedzUsuń
  17. i życzę by tak pani zostało na zawsze, że nie czuje się Pani gorszą. Niestety to nawet nie będzie proroctwo, świat , świat świnek przy korytku, pokaże jak być powinno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zamierzma taka pozostać- trzepakowa dziewczyną z uśmiechem na ustach i pobijanymi kolankami :-)

      Usuń
  18. Się mi przy włączaniu laptopa włącza strona a na niej niemal dzień w dzień słowa w stylu:"rozebrała się i wszyscy zachwyceni"... pamiętam kilka dziewczyn ze sceny, które zawsze ubrane pod szyję ale gdy wydobyły głos z siebie, klękały narody.Ciekawa jestem czy ktoś zrobił kiedyś zestawienie-rozbierających się do nierozbierających się i których wartość artystyczna przeważyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś to co w głowie miało większa wartość, dziś to różnie bywa ...

      Usuń
  19. ...i jeszcze coś co miałam wczoraj napisać ale ... Pani w tej tunice... pierwszy raz ubrana jest pani tak ,że budzi moją wielką ciekawość, prowokuje, by zajrzeć dalej. Pod.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Urodziło się dziecko rumiane.
    Powiedziała woda misce,
    Miska – ławie,
    Ława – trawie,
    Trawa – łące,
    Łąka – słońcu.
    Słońce
    Zajaśniało".
    Tuniki to też jest to co lubię i co znajduje miejsce w mojej szafie - kobieco i wygodnie, prosto i dziewczęco - lubię... Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post dear!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje :D JA niedlugo też zostanę podwojną ciocią :D
    Te musztardowe rajstopy prezentują sie barzo oryginalnie. Tak jesiennie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś bardzo fotogeniczna wiesz jak pozować:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To tło to strzał w 10tke :)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! Wonderful outfit for this season and beautiful photos. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  26. Se ve todo precioso! Me encanta! ♡♡♡ muchas gracias por tus bonitas palabras en mi blog ! Buenas noches! 🍁🍂♡

    OdpowiedzUsuń
  27. I really love and envy your look, perfect for autumn and given the colors, perfect also for Halloween...

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny outfit. Tunika w połączeniu z musztardowymi rajstopami prezentuje się fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tło rewelacyjne. Stylizacja również :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna, oryginalna stylizacja!!! Miejsce do sesji wybrałaś idealnie. Zdjęcia bardzo mi się podobają!!!
    P.S. Gratuluję Ciociu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. I am loving the black with the cute festive tights!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  32. It is very "hocus-pocus"! LOL
    I hope you have fun with Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  33. such a fun look! This black tunics look wonderful worn with colourful tights and sneakers...You look adorable in this outfit.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)