poniedziałek, 30 grudnia 2019

Lifestyle- Goodbye 2019

"This year will be the year that everything changes
and I've never said that before
This year will be the year that
I'm gonna make it as soon as I walk out the door"




"Ten ro będzie rokiem, w którym wszystko się zmieni

Nigdy wcześniej tego nie mówiłam
Ten rok będzie rokiem, w którym
Zrobię to, jak tylko wyjdę za drzwi"






Każdego roku pod koniec robię takie małe blogowe podsumowanie. Ten rok  ogólnie rzecz biorąc był dla mnie całkiem pozytywny. Udało mi się zrealizować kilka projektów nagraniowych w tym pracować na planie reklamy Taco Bell transmitowanej na rynku amerykańskim, a także ukończyć kurs pisania scenariuszy telewizyjnych na Michigan State University. Po raz pierwszy miałam też okazję wystąpić na deskach Sceny Roboczej w ramach spektaklu dyplomowego "Infiesto". 
Jeśli chodzi o kwestię podróży udało mi się zwiedzić 3 nowe kraje : Finlandię, Jordanię oraz Chorwację. Miałam okazję zobaczyć słynną Petrę, dolinę Muminków , jeziora Plitwickie a także "pływać" w Morzu Martwym.
W tym roku po raz pierwszy zaliczyliśmy wspólny wyjazd z moją quizową grupą Niepełnosprytnych, który spędziliśmy w pięknych okolicach Sierakowa.
W tym roku po raz drugi zostałam ciocią - do naszej rodziny dołączył pod koniec października malutki Harry George. Nie zabrakło też smutnych momentów, do których muszę zaliczyć stratę w dniu moich urodzin skrzydlatego przyjaciela Felicjana.
Dom bez niego okazał się jednak pusty i jesienią dołączył do niego mój obecny szalony kanarek Max.
W tym roku obejrzałam w kinie ponad 140 filmów, przeczytałam też całkiem sporą ilość książek. Opuściłam się za to z treningami fizycznymi, ale planuje to poprawić w przyszłym roku. 
Postanowień noworocznych nie składam, w tej kwestii zdam się na los. Jestem ciekawa co czeka mnie w tym 2020.

Jak Wasze podsumowania noworoczne ? Macie już jakieś plany lub postanowienia na przyszły rok?

Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim szampańskiej zabawy sylwestrowej a także pełnego pozytywnych wydarzeń , szczęśliwego Nowego Roku 2020

***

Every year at the end I make such a small blog summary. Overall, this year has been quite positive for me. I was able to complete several recording projects, including working on the set of Taco Bell commercials broadcast on the US market, and finish a television script writing course at Michigan State University. For the first time I had the opportunity to perform on the stage of the Working Stage as part of the diploma spectacle "Infiesto".
If we talking about the  travel, I was able to visit 3 new countries: Finland, Jordan and Croatia. I had the opportunity to see the famous Petra, the Moomin valley, Plitvice lakes and also "swim" in the Dead Sea.
This year, for the first time we had a joint trip with my quiz group of Niepełnosprytni, which we spent in the beautiful  area near Sieraków.
This year I became an aunt for the second time - little Harry George joined our family at the end of October. There were also sad moments, to which I must include the loss on the birthday of my winged friend Felicjan.
The house, however, turned out to be empty and in the autumn my crazy canary Max joined him.
This year, I watched over 140 films in the cinema, I also read quite a lot of books. I did it with sports training, but I plan to improve it next year.
I do not make New Year's resolutions, I will be waiting for all that I will receive from fortune. I am  so curious what awaits me in this 2020.

How are your New Year summaries? Do you have any plans or resolutions for next year?

I would like to take this opportunity to wish you all a fun New Year's Eve and full of positive events, a happy New Year 2020



















80 komentarzy:

  1. Remember all the good memories you have made and know that your life will be so full of wonders in the coming year. Happy New Year 2020!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię podsumowań
    Nie robię planów
    Ale lubię powspominać wszystkie miłe chwile... takie ciepło rodzi się w sercu <3
    Piękne masz wspomnienia ;)
    Któryś z tych 140 filmów w szczególnosci uktiwł Ci w pamieci? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko unikam postanowień :-) Wiele z tych filmów :-)

      Usuń
  3. Sounds so great!
    Congratulation for your achievements!
    The photos are so lovely and memorable.

    Happy New Year 2020!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana
    Wiele się u Ciebie działo🧡🤗
    U mnie jutro parę słów na zakończenie starego roku.
    Pozdrawiam serdecznie i wzajemnie życzę szampańskiego Sylwestra 🎈🥂🎉

    OdpowiedzUsuń
  5. I see you had a very productive year. It is lovely you were able to complete a creative writing course and get so much work done, that's amazing. It is also great you visited 3 new countries, my own country being one of them. Happy to hear you liked them all.
    Watching 150 films is quite an accomplishment. I used to watch films more often in the past, these days I'm a bit behind with movies perhaps because I love to read books, sometimes it is hard to find time to do both.
    I wish you all the best in 2020.

    OdpowiedzUsuń
  6. I have no resolutions , I just want to be happy with my family!
    Happy New Year!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  7. byłaś w kinie ponad 140razy ?! ale czad!! i takie podsumowania rozumiem ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podsumowanie, Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Po zdjęciach widzę, że był to dla Ciebie naprawdę dobry rok :) Wspaniale go podsumowałaś :)
    Życzę Ci by 2020 rok był rokiem pełnym radości, zdrowia i miłości :) By spełniły się wszystkie Twoje marzenia :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Looking at your photos I can tell the 2019 was a great year for you.
    Happy New Year, dear Carolyna! May all your dreams come true and wishes will be granted. Wish you health, joy and happiness.
    A warm hug.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na to, że cudowny rok miałaś! Oby następny był równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że to był dla Ciebie udany rok. Oby ten nadchodzący był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. hope that 2020 is even better than 2019!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie robię postanowień noworocznych. Denerwuje mnie kiedy potem nie umiem ich wypełnić a tak przynajmniej mam psychiczny komfort i chwytam to, co akurat daje mi los :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Seems that this year was pretty productive and positive for you, I'm very happy for it!
    Wishing you an even better 2020, dear!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No to widzę że 2019 był u Ciebie udanym rokiem ,pracowitym i ambitnym (bardzo mi przykro z powodu Felicjana )
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w 2020 roku ,oraz udanego Sylwestra 😘🎆
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Widzę, że dla Ciebie był to świetny rok, bardzo owocny i ciekawy. Gdy przeczytałam, że obejrzałaś w kinie 140 filmów prawie spadłam z krzesła. :) U mnie z wypadami do kina bardzo kiepsko, aż wstyd się przyznać, bo w tym roku tylko się tam wybierałam, ale niestety nie dotarłam. Cóż, z moim maluchem taki wypad to wyzwanie, ale mam nadzieję, że na początku przyszłego roku uda mi się zabrać starszą córkę do kina. Cudownego roku 2020!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak aż tyle się udało, ale jestem kinomaniakiem zatem :-P

      Usuń
  19. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Spełnienia Marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się cieszę, ponieważ udało mi się wrócić do blogowania w tym roku, na Nowy nie mam specjalnych postanowień niestety.. Ale życzę samych sukcesów w nadchodzącym 2020!

    OdpowiedzUsuń
  21. See you in the new year! Hope 2020 is amazing for you!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne podsumowanie. Widać, że wiele się u Ciebie działo :) Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

  23. Słuszną linią podąża partia skoro ludziom dzieje się niezgorzej. Pracujmy, kiedy jest to konieczne. Bawmy się kiedy tylko możemy. Smućmy nie więcej niźli to potrzebne do smaku. Wszystkiego dobrego Pani w tym nowym jakże pięknym roku. ...dzyń dzyń dzyń. dzyń dzyń dzyń...dżwięczą dzwonki sań....

    OdpowiedzUsuń
  24. miałaś cudowny rok, mnóstwo przeżyć i emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałaś widzę dość pracowity rok :) Mam nadzieję, że 2020 przyniesie Ci dużo radości i jeszcze więcej sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że 2019 był pełen różnych wrażeń :) bycie ciocią to cudowna rola <3 u mnie w 2020 pojawi się w rodzinie kolejny maluszek więc też nie mogę się doczekać :) ja też straciłam w tym roku zwierzaka ale nie zdecydowaliśmy się na nowego. jeszcze za wcześnie.
    Życzę Ci, by 2020 był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super z maluszkiem w rodzinie i przykro mi z powodu utraty zwierzaczka

      Usuń
  27. Dla mnie ten rok był straszny i nawet nie chcę go podsumowywać.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny rok za Tobą! Ja jeszcze nie robiłam podsumowania :)
    Oby kolejny rok był dla Ciebie jeszcze lepszy a na pewno nie gorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 'Postanowień noworocznych nie składam, w tej kwestii zdam się na los' - i może tak trzeba czyli nic nie trzeba ;) Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zwykle nie robię podsumowań roku. Za to postanowienia noworoczne zdarza mi się tworzyć. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie robię podsumowań, a w tym roku postanowiłam nie robić postanowień noworocznych. Zobaczymy jak to będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, did you watch 140 movies at the movies? Amazing!
    I don't take New Year's resolutions either, and I will also be waiting for everything I will receive from fortune. I am also so curious about what awaits me this 2020!! :D
    Your year 2019 seems to have been very good, I'm happy!
    Happy New Year, May 2020 be amazing to all of us! ♥

    http://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  33. You obviously really had a fantastic 2020!
    I neither have any NY resolutions :)
    Happy 2020!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna przypominajka! Wszystkiego dobrego w 2020 roku!
    Chętnie obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastic year...hope, 2020 will be better
    Happy new year

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny czas za Tobią i przed Tobą :) Postanowienia tak czy siak same przyjdą w trakcie trwania tego roku. Czy to tygodniowe, miesięczne czy inne - mimo wszystko powodzenia w realizaowaniu swoich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały rok za Tobą :D!!! Życzę Ci, aby ten nowy rok przyniósł moc pozytywnych wrażeń :D!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku Karolina :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego co piękne w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, 140 filmów to naprawdę dużo :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne podsumowanie i super mix zdjęć!
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Happy New Year Carolyna! Wishing you all the best in 2020!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnótstwo fajnych rzeczy udało Ci się zrealizować. Życzę aby 2020 był również owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli chodzi o kino to ja już od 5 lat w nim nie byłam i nie wiem czy w końcu się wybiorę :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Z ogromną ciekawością czytałam Twoje posty o podróżach - zobaczyłaś niezły kawałek świata! Życzę Ci zatem udanego Nowego Roku - niech się zrealizują wszystkie Twoje plany!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Great review and beautiful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. You seem to have some really amazing adventures and unforgettable moments! Hope your next year will be just as amazing <3

    LackaDaisy

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę że sporo się u Ciebie działo. Oby tak dalej bo wtedy życie nie jest nudne. A ja myślałam że sama byłam w kinie sporo razy ale definitywnie mnie pobiłas :) pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  50. Aż 140 filmów w kinie! To bardzo dużo!

    Pozdrawiam i życzę samych radości w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  51. Żadnych postanowień, żadnych planów. Nigdy nie wychodzi, a to co niespodziewane najlepiej smakuje :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://factorymemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Żadnych planów i postanowień. Zobaczę co czas pokażę, a Tobie życzę powodzenia w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  53. You had such an amazing year. Plitvica Lake are stunning. Happy New Year.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/elizabeth-arden-sparkle-on-holiday_4.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Estupendo post! Muchas gracias por tus bonitas palabras en mi blog , espero verte pronto por allí! Feliz año! 🎉🎊💓

    OdpowiedzUsuń
  55. Happy new year! What a busy year you had in 2019! it's great you achieved so much even if there were some sad moments. Sorry for your loss.

    Hope that 2020 is off to a great start for you and you are having a great weekend :) We are safe from the bushfires still, and so thankful.

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobrze, że miałaś udany rok. ;) 140 obejrzanych filmów w kinie? Wow! Imponujący wynik! Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz wiele do wspominania, piękne ujęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  58. brzmi jak bardzo dobry rok. wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniałe podsumowanie :) Ja pisałam podsumowanie roku w wersji roboczej na blogerze. Było dłuuugie, bardzo szczegółowe. Zapisywałam wszystko to co robiłam, dzień po dniu. Niestety, w październiku omyłkowo wszystko bezpowrotnie usunęłam i chodź miałam ochotę strzelić klawiaturą w ekran monitora, to postanowiłam się nie poddawać i w tym roku również pisać podsumowanie, ale w bezpiecznej wersji- na papierze. Chodź ze mną to wszystko możliwe, mam nadzieję że nie wrzucę zeszytu przez pomyłkę do śmietnika :D
    Kochana, życzę Ci wszystkiego dobrego na ten rok i na każdy kolejny.
    Spełniaj marzenia!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluę wszystkich sukcesów, życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję WAm wszystkim za zyczenia i komentarze :-) Chętnie zagladam do Waszych blogów by sprawdzić co nowego u Was xx

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie z czytaniem było kiepsko w zeszłym roku więc nawet się nie chwale. Tobie mogę za to pogratulować. Gratuluję wystąpienia w spektaklu. Troche zazdroszczę bo zawsze marzyło mi się zostac aktorką. No ale nic, pozostanę przy pisaniu. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)