piątek, 10 stycznia 2020

Fashion - Pantone color of the year 2020 / Pantone kolor roku 2020

"So we'll live for the future
Yeah we'll live for our dreams
In a world made of different colours
There for you and me"




"Będziemy żyć przez wzgląd na przyszłość
Będziemy żyć przez wzgląd na nasze marzenia

W świecie stworzonym z różnych barw
Dla ciebie i mnie"





Raz w roku od dwóch dekad słynny Instytut Pantone bazując na stylu życia, sytuacji na świecie oraz wielu innych  elementach wybiera kolor roku. W tym roku wybór padł na kolor 19-4052 Classic Blue. Zdaniem executive director Leatrice Eiseman:

Żyjemy w czasach, które wymagają zaufania i prawdy. Ten rodzaj trwałości i pewności odzwierciedla kolor roku 2020 PANTONE Classic Blue, solidny i niezawodny niebieski odcień, na którym można zawsze polegać "

Kolor ten pragnienie stabilizacji życia oraz wartości, spokój, którego wszyscy potrzebujemy a także pewność siebie w czasach, w których dominację przejmuje wszelkiego rodzaju technologia. Kolor ten  przypomina barwą wieczorne niebo i jest przy tym niezwykle elegancki.
Z pewnościa zawładnie on nie tylko branżą dekoracji wnętrz, mody czy makijażu, ale także będzie częstym motywem pojawiającym sie w social mediach.
A jak Wam podoba się tegoroczyny wybór Instytutu Pantone?

***

Once a year since two decades, the famous Pantone Institute chooses the color of the year based on the lifestyle, situation in the world and many other elements. This year, the choice is 19-4052 Classic Blue. According to executive director Leatrice Eiseman:

"We live in times that require trust and truth. This kind of durability and certainty reflects the color of 2020 PANTONE Classic Blue, a solid and reliable blue shade you can always rely on"

This color is the desire to stabilize life and values, the peace all we need, and confidence in times where technology is taking control on our lives. This color resembles the evening sky and is at the same time extremely elegant.
Certainly, it will not only dominate the interior decoration, fashion or makeup industry, but also will be a frequent motif appearing on social media.
And how do you like this year's choice of the Pantone Institute?
















photos : internet

63 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor. Taki uspokajający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor, uwielbiam go :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie! Tyle lat czekałam, żeby modny stał się kolor, który mi się podoba i wreszcie się doczekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda mnie nie interesuje a granat? Nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze kolor sam w sobie przepiękny! ale jakoś ja za nim nie przepadam i nie mam nic w niebieskim, kompletnie ;oo

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this color!
    And very good choice ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Honestly, this colour belongs to my favs!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor 😍
    Mi się bardzo podoba 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety, niebieski to nie mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 611 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love that shade of blue.
    I feel strength and stability
    just looking at it.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie przeraża taki odgórny komunikat...😉 Ale kolor piękny, to fakt 🙂

    OdpowiedzUsuń

  13. Swego czasu, szukając sukienki,butów, bielizny... w którymś z kolei sklepie gdy usłyszałam,-może to, --to jest bardzo modne, odburknęłam (niestosownie ale nie do końca)-"moda jest dla idiotów ".Moda to sugestia, to propozycja,to katalog z kolorami, fakturami,krojami...można spróbować....ale nie wypada czasem. Moda na bycie homo , był taki czas . Paryż ...nie tylko... tez moda ...dla idiotów ?
    Z tego co Pani napisała w odpowiedzi na moje pytanie o język Wiedźmina nic się nie dowiedziałam a byłam ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Język Wiedzmina jak najbardziej zacny, przyjemny w czytaniu- z nutką tego co takie staropolskie :-)
      Moda to tylko sugestia- my mamy czerpać z niej jedynie inspirację, broń Boże ślepo podążać :-)

      Usuń
  14. Love blue, great post!
    Thanks for share
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest mój kolor, dobrze mi w nim, albo inaczej - to ja się w nim dobrze czuję ;) No i podoba mi się, nie dlatego że jest modny ale dlatego że jest mi z nim podrodze. Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze, żeby w kolorze człowiekowi było po drodze. Kolor łądny- ale ja za to niekoniecznie się w takim " czuję " :-)

      Usuń
  16. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I can't remember the last time a shade of blue was chosen. This is a lovely choice that I can see translating well across many categories.

    OdpowiedzUsuń
  19. I loooove this shade of blue!
    It looks even good with my skin and hair! Love it even for home, great inspo, dear! :D
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing blog, I follow you on gfc # ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki kolor nie należy zbytnio do moich ulubionych, ale może fajnie się prezentować :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ładny, ale ja na przykład nie bardzo się w nim czuję

      Usuń
  22. to mój ukochany kolor:D mam pełną szafę niebieskości i granatów;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this color. I'm ready to wear it! :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. This classical shade of blue is so pretty, I'm definitely a fan of this shade and so I'm happy it is the Pantone colour of year 2020. Nice inspiration! Have a lovely weekend.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor żywy, ładny, pozytywny💙💙💙 Pozdrawiam na miły weekend 🙋

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny kolor, choć jego nadmiar nie robi wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny kolor :) Uwielbiam taką barwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Se ve todo estupendo! Todo lo mejor para este año!🎊🎉🎊🎉 Espero verte pronto por mi blog! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  29. Totally obsessed with this shade of blue!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  30. Such a gorgeous colour. Absolutely love that shade of blue!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten kolor! Mam wrażenie, że on zawsze jest na czasie :D Mam sukienkę w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ten odcień błękitu. Uspokaja, koi...szkoda tylko, że kompletnie mi nie pasuje;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie, ładny kolor- ale nie do końca go czuję

      Usuń
  33. Ten odcień szlachetnego, spokojnego błękitu bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kolor jest na topie od kilku sezonów i bardzo dobrze :) lubię go, bo jest bardzo wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To piękny kolor, chodź nie jest on moim ulubionym. Jednak miło jest się nim otaczać bo naprawdę koi i uspokaja, chodź na mnie chyba lepiej działa zielony :) Jeżeli chodzi o stylizacje, to jeszcze mogłabym z takim niebieskim poeksperymentować, przepięknie łączyłby się z klasyką, ale jeżeli chodzi o makijaż, w ogóle nie widzę siebie w tak intensywnych odcieniach :)
    Wspaniały, bardzo inspirujący wpis! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie bardziej jestem fanką zieleni. Ciesze się ,ze wpsi CIe zainspirował xx
      cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  36. Uwielbiam ten kolor na ubraniach! Szczególnie jednolitych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. My color, i am so happy this choice in this year

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)