poniedziałek, 30 listopada 2020

Lifestyle - Christmas is coming - Advent calendar/ Nadchodzą Święta - Kalendarz Adwentowy

 "Zupełnie inaczej się na coś czeka

jeśli już teraz się tego jakoś doświadcza"

"Waiting for something in completely different way

if you already experience this somehow at the moment "




Małymi kroczkami zbliża się jeden z moich ulubionych momentów w roku - Święta Bożego Narodzenia. Jednocześnie bardzo lubię sam okres przygotowań: pieczenie pierniczków, dekorowanie mieszkania oraz choinki, zapalanie adwentowych świec, przygotowywanie prezentów dla najbliższych, słuchanie dźwięków piosenek świątecznych w radiu. Jednym z elementów przygotowań do świąt jest także kalendarz adwentowy. Zwykle kupowałam taki tradycyjny z różnymi czekoladkami w środku. W tym roku postanowiłam, że ten czekoladowy zastąpię kosmetycznym. Zdecydowałam się na zakup kalendarza w sklepie Douglas ( internetowo). Wybrałam wersję Xmass Skincare. Zamierzam konsekwentnie jak zawsze każdego dnia aż do Wigilii otwierać jedno okienko dziennie.

Jestem ciekawa w jaki sposób Wy przygotowujecie się do świąt oraz  czy któraś z Was również korzysta z jakiegoś kalendarza adwentowego .



One of my favorite moments of the year is approaching in small steps - Christmas. At the same time, I really like the preparation period itself: baking gingerbread cookies, decorating a flat and a Christmas tree, lighting Advent candles, preparing gifts for loved ones, listen the sounds of Christmas songs on the radio. One of the elements of preparation for the holidays is also the Advent calendar. I used to buy a traditional one with different chocolates inside. This year I decided  instead of the chocolate one to buy this one with cosmetics inside. I have bought my calendar in the Douglas store (online). I chose the Xmass Skincare version. As always, I intend to open one window a day until Christmas Eve.


I am curious how you are preparing for Christmas and if any of you also use any Advent calendar.













98 komentarzy:

  1. No tengo tantas expectativas por Navidad y mucho menos este año de pandemia. Pero la verdad es que no me gustan tanto los festejos, será que soy un poco melancólico, no lo sé. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku planuję kupić jakieś nowe ozdoby świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kalendarza nie kupiłam ale bardzo jestem ciekawa jaka jest zawartość tego Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie ( 7 otwartych okienek) jestem zadowolona :-)

      Usuń
  4. I used to do it when I was little with my brother, it helped to enter the Xmas mood and made the waiting for Xmas much more fun!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. KAlendarze adwentowe są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć taki kalendarz, ale mówiąc szczerze szkoda mi trochę pieniędzy.
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze też tylko rozważałam kupno, a w tym roku, który do najłatwiejszych nie należal stwierdziąłm ,że nie ma co odkładać kupna i po prostu kupiłam :-)

      Usuń
  7. Właśnie też myślę o zkaupie jakieś kalendarza adwentowego i jak na razie przeglądam różne na internecie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w tym roku zamarzył mi się kalendarz adwentowy z kosmetykami, ale niestety się zgapiłam i nie kupiłam sobie żadnego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kalendarz, ale moje serce skradła biorąca udział w sesji zdjęciowej sówka - rozkoszna maskotka! Sama nie planuję kupować w tym roku kalendarza adwentowego, lecz w dzieciństwie lubiłam wersje z czekoladkami. Grałam też kiedyś w grę opartą na formule takowego kalendarza - Santazia 2 bodajże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sowy, a ta w świątezcnym wydaniu zawsze towarzyszy mi podczas tej pory roku :-)
      Ta gra zapowiada się ciekawie :-)

      Usuń
  10. Fajny taki kalendarz, ciekawe, co będzie w środku. :) Ja nigdy żadnych nie kupuję, jako dziecko miałam kiedyś z czekoladkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wydobyłam dwie ampułki pielegnacyjne, suchy szampon, krem do rak, balsam ochronny do ust, gąbęczkę i maseczkę na usta :-)

      Usuń
  11. Mam wersję różową, z mieszanymi kosmetykami. Wahałam się miedzy właśnie tą pielęgnacyjną a ogólną. W końcu wybrałam tą ostatnią. Jestem ciekawa zawartości Twojego kalendarza, będę śledzić na insta:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wachałam , którą zamówić i ostaecznie wybrałam własnie ten. Też jestem mega ciekawa zawartość Twojego, dlatego ślędzę Twój Instagram :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. U mnie jak zawsze choinka i dużo światełek ;) kalendarza zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam tylko czekoladowy, jak co roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super <3 Grunt to umilić sobie okres oczekiwania :-)

      Usuń
  14. Jestem bardzo ciekawa zawartości kalendarza. Ja w tym roku nie mam ani jednego (nawet z czekoladkami), ale jakoś ogólnie nie czuję za bardzo świątecznej atmosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i powoli tę ciekawość dzień po dniu zaspokajam ;-)

      Usuń
  15. Ja nie mam kalendarza adwentowego, ale jak byłam dzieckiem to miałam taki czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale sówka łada! Tak ja zawsze zwracam uwagę na pluszaki ^^. Lubię ten przed świąteczny klimat ogółem i przygotowania, jednak w tym roku ciężko mi go poczuć. Nie wiem może dlatego że jakoś mi się każde święta popsuły i zawsze coś wypadało. Już nawet nie licząc pandemii która zabiła Wielkanoc ale specjalnie nie świętowałam urodzin, walentynek, halloween itd i choć Boże Narodzenie mam zamiar obchodzić ;p to jakoś nie chce mi się odliczać. Czas i tak za szybko mi leci i pewnie bym się zorientowała któregoś dnia że mam 10 nieotwartych okienek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he a ja na sowy, które uwielbiam :-) Ten rok jest specyficzny, i dlatego dokładam extra starań by ten okres uczynić bardziej klimatycznym i świątecznym :-)
      cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  17. Sama nie mam kalendarza na Adwent, przygotowuję się raczej duchowo.
    A Twój kalendarz jest super😃
    Serdeczności zostawiam, zdrówka życząc😘🌼

    OdpowiedzUsuń
  18. I am sooooooooooooooooooooooooooooo late, I didn't even buy any decoration!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także zakupiłam sobie kalendarz adwentowy w tym roku ;) na pewno pokaże więcej na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. That owl is so cute and I can't wait to start decorating my home.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/babor-hsr-lifting-cream-filorga-hydra.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I enjoy Advent and the whole Christmas period. I like decorating. Today I made some DIY Christmas decorations. Great idea to order a skincare Advent calendar, I must admit that I only heard of chocolate Advent calendar before. This package does seem really cool. Let us know how you enjoyed those products. BTW that owl decoration is really cool.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow awesome with this all DIY decorations that you made :-) Until now I really enjoy this all goods that I have found inside this calendar. Thank you xx

      Usuń
  22. Ja nie mam kalendarza, jedynie moje dzieci w formie książki i kalendarz z czekoladkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak się sprawdzi ;) Śliczna sowa

    OdpowiedzUsuń
  24. How lovely! I love advent calendars, they create a Christmas mood
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  25. O kalendarzu nigdy nie pamiętam, ale światełka, stroiki, świąteczne ozdoby, obrusy, poszewki, piosenki.... To wszystko jest i z każdym rokiem pojawia się coraz prędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale urocza sówka :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie prym wiodą czekoladki, mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczy prezent ^^ zwłaszcza ta sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, so super cute and beautiful!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi
    I also love this time of year and Christmas in particular, you have to give us feedback on this advent calendar for skincare, I'm curious !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Marisa, I have opened seven windows and I am glad from all of those products :-) xoxo

      Usuń
  31. ja w końcu nie kupiłam żadnego kalendarza adwentowego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem bardzo ciekawa zawartości tego kalendarza :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie już od jakichś dwóch tygodni jest świątecznie. Ja niestety nie mam żadnego kalendarza adwentowego, bo boję się, że będę miała za dużo zbędnych mi rzeczy. A i tak póki co nie mam za bardzo gdzie tego chować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja kosmetyki chętnie używam i testuję. Zakłądam ,że część z nich przyda się podczas podróży :-)

      Usuń
  34. Good idea of a gift...nice decoration of gift's box...

    OdpowiedzUsuń
  35. Very interesting selection of products.

    OdpowiedzUsuń
  36. ojej jakie to urocze!
    ja chciałam zakupić kalendarz adwentowy, ale nie wiem czemu jakoś nie wyszło, jednak w następnym roku już na pewno się w niego zaopatrzę.
    Mam nadzieję, że tak jak mówisz, podejdziesz do tego konsekwentnie hahaha :D Wytrwałości w każdym razie! ;)
    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jak na razie zawartość bardzo mi odpowiada :-)
      NA razie jestem bardzo konsekwentna :-)
      Również cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  37. Ale cudny kalendarz! Ja niestety nie mam. Dzieciaczki mają tylko taki z czekoladkami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka urocza sówka 😍
    Chyba tylko raz kupiłam kalendarz adwentowy ,z czekoladkami wieki temu i zaraz go otworzyłam 😂
    W tym roku nie kupiłam to,zresztą nie przepadam za Bożym Narodzeniem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-)
      Rozumiem, ja mam odwrotnie- bardzo lubię

      pozdrawiam

      Usuń
  39. i love christmas too dear...its amazing
    My blog http://hairfashionbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I also love this time of year, even if I don't do anything different hahaha...
    I confess that even to decorate the house I am lazy...
    Here we don't have the habit of making Advent Calendar, in fact I don't even know how it works, but I've seen several girls talking about it on other blogs. It looks pretty cool!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia i całą tę magiczną otoczkę która mu towarzyszy- jest to jedyne co pozwala mi przetrwać zimę i nie oszaleć. Uwielbiam śnieg, zaśnieżone krajobrazy ale zimna nie znoszę. Mimo wszystko uważam, że zima jest najbardziej inspirującą porą roku - o ile zima jest zimą :) Świetny kalendarz! Jeszcze do niedawna kupowałam sobie kalendarz adwentowy z czekoladkami :3 w tej chwili mam jeden kalendarz adwentowy na blogu, jeden na instagramie i jeden w mojej ulubionej grze online Słodki flirt, więc na razie mi wystarczy :) Trzy kalendarze to już tłok :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. Zimna tez nie znosze, alre niałe święta maja jednak swój klimat :)
      Ha ha rozumiem :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  42. Bardzo fajna wersja kalendarza adwentowego! Ja w tym roku jakoś nie mogę poczuć świątecznego klimatu:/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, dlatego ja zaczęłam wcześniej sie w ten nastrój powoli wprowadzac, aby poprawić sobie humor i w ogóle :-)

      Usuń
  43. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam wiele lat kalendarza adwentowego :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Such A Cute Little Owl - The World Needs More Owls - Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana Karo,
    ależ trafny cytat na samym początku wpisu! O tak, ja także uwielbiam Święta. Od samego rana włączam świąteczną muzykę (dziś leci w głównej mierze Frank Sinatra), pieczemy z mamą pierniki (i ten zapach), biorę się także za pisanie kartek świątecznych, a czekoladowe Mikołaje już są schowane pod biurkiem dla rodziny na jutro :) Kocham ten czas! Swoją drogą, ten kalendarz adwentowy z kosmetykami jest piękne zapakowany! Pozdrawiam Cię ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się "katuję" świąteczną muzyką, bardzo lubię ten okres oczekiwania. KArtki świątezcne w części też mam już wypełnione :) Pierniczki jeszcze czekają z pieczeniem :-)

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  47. Raz kupiłam kalendarz adwentowy i w tym roku nie kupuje, bo mam za dużo kosmetyków poza tym otwarłabym od razu cały :p

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie prezentuje się ten kalendarz adwentowy :D Urocza sowa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć Karolino :)

    Ja tak jak Ty kocham Boże Narodzenie :)

    Kalendarz adwentowy posiadam ale z czekoladkami :)

    Twój jest uroczy, ciekawe jaka jest jego zawartość :)

    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  50. What a cute owl! I like the idea of a beauty advent calendar too! I haven't got an advent calendar this year - although I did have a tealight candle one last year that was awesome! It just wasn't sold again this year sadly :(

    Hope that you are having a great weekend :) It's another hot one here!

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja w tym roku postanowiłam że będę nagrywać na yt vlogmas i każdego dnia staram się robić coś świątecznego, a od 30 listopada w mojej pracy czyli w przedzkolu lecą świąteczne piosenki więc klimat mam każdego dnia. Ja też bardzo lubię grudzień, dekorowanie choinki, zapachy w kuchni i pieczenie różnych pyszności, patrzenie na świecącą się choinkę i wiele innych rzeczy które mogłabym wymieniać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super pomysł :-) To faktycznie masz świąteczny klimat w pracy- ja można powiedziec też, bo prcaująć w domu na słuchawkach leca mi świąteczne piosenki w tle :-)

      Usuń
  52. This is such an advent calender :)
    Lovely post.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)