piątek, 18 stycznia 2019

Cosmetics - cosmetics of the year 2018 - kosmetyki roku 2018 - moje top 5

"Beauty is a power, the smile is a sword"


" Piękno jest siłą, uśmiech jest mieczem"






Ostatni rok był rokiem podczas, którego miałam okazję spróbować wielu naprawdę dobrych oraz interesujących kosmetyków. Poniżej przedstawiam Wam moją listę top 5  tych spośród nich,  które w sposób szczególny skradły moje serce :-)

Last year  it was a year during them I had a chance to try a lot of really good and interesting cosmetics. Below I would like to present you top 5 list of those that have stolen my heart in particular way :-)










1. Dwufazowa maseczka oczyszczająca/Premium hot &cool pore pack duo

Ten produkt to moje odkrycie roku- po prostu uwielbiam/ This product it's my discovery of the year



2. Paletka cieni od Estee Lauder / Eye shadows from Estee Lauder

Mój ulubieniec odkrycie wśród kosmetyków kolorowych / my favourite one among make up cosmetics


 3. Coconut oil/ olejek kokosowy

Ulubieniec wsród kosmetyków o różnym zastosowaniu- świetnie sprawdza się jako balsam do ust, krem do twarzy, balsam do ciała, czy odzywka na końcówki włosów.

My favorite among multi-task cosmetics  - it's great as a body and lips balm and also as a face cream or conditioner to hair's ends.


4. Pore bubble mask sheet mask- maseczka w płachcie

Ten rok był zdecydowanie rokiem maseczek w płachcie. Wśród nich na wyróżnienie zasługuje Pore Bubble cleansing mask, która po zostawieniu jej na twarzy samoistnie produkuje masującą pianę :-)

This year was definitely the year of the sheet face masks. Among them, the Pore Bubble cleansing mask deserves a special attention - after leaving  them on the face, spontaneously it start to produce on your face a massaging foam :-)



5. Wonder Cream Firming and lifting

Ten krem otrzymałam w ramach współpracy i totalnie skradł moje serce. Duże opakowanie, świetna jakość. Moja skóra go uwielbia.
This cream  I have received thanks to collaboration and totally has stolen my heart. Big packaging, great quality. My face skin loves them. 


74 komentarze:

  1. Ja muszę w końcu wypróbować maseczki w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maseczki w płachcie :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Ta paletka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą maseczkę musze wypróbować (oczyszczajaca) ☺
    Forma "w plachcie " średnio mi odpowiada.
    Ładne kolory w tej paletce Estee Lauder-ja mam uraz do kosmetyków do makijażu tej marki,więc raczej się nie skuszę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Love that palette! These products look wonderful.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej wolę maseczki w płachcie niż w formie kremu.
    Mogłabyś trochę więcej napisać o działaniu tych wszystkich produktów :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też- pisałam o tych produktach, dział;aniu plusach i miniusach w pojedyńczych postach w ciągu roku :-)

      Usuń
  8. Olej kokosowy - uwielbiam jego wszechstronne zastosowanie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I've tried that two phase cleansing mask and agree that it is really effective.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tymi maseczkami w płachcie. ;)
    W jakiej drogerii mogłabym je dorwać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tę kupiłam w Douglasie, ale maseczki w płachcie możesz nabyć w bardzo róznych drogeriach - Hebe, Rosseman, Sephora

      Usuń
  11. I want that Estee Lauder palette! Great shades!
    https://www.dontcallmefashionblogger.com

    OdpowiedzUsuń
  12. love that EL eyeshadow palette, the shades are so pretty, I'm not surprised it is one of your favourite ones. These all seem like great products. Your favourites of 2018 are very interesting.

    Have a lovely weekend.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maseczki w płachcie są cudowne, choć niestety czasami się irytuje jak nie pasują na moją buzie, bo są za wielkie i co chwilę musze je poprawiać, więc teraz wolę wielokrotnego użytku z Loreal szczególnie cytrynową :)
    Same nowości jak dla mnie, nie miałam nic z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  14. ;)

    Parecem ser todos muito bons!

    Ótimo sábado!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie produkty wyglądają wspaniale, nie miałam okazji żadnego testować ale sądzę, że wszystkie by mnie zainteresowały :) Używam oleju kokosowego, ale innej marki. Znam jeszcze jeden sposób, dla oleju kokosowego w pielęgnacji :) Rozpuścić łyżkę oleju w ciepłej wodzie w wannie. Działa relaksacyjnie, kojąco i nawilża skórę :) Kocham maseczki! Zeszły rok zdecydowanie należał do masek w płachcie i przypuszczam że ten również taki będzie :) świetny wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować- ale olej kokosowy to małe cudeńko :-)
      Ja Ciebie również

      Usuń
  16. ja w tym roku muszę być regularniejsza w maseczkowaniu się :D bo mi to średnio wychodzi ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting products!
    Happy WE!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooh I haven't actually tried any of these products yet! I'll have to check them out. Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy top 5 ;) Najbardziej zainteresowały mnie te ostatnie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z Twoich ulubionych kosmetyków. :) Paletka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very interesting products!I didn't know about this brand :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for sharing! The sheet masks look like fun! :)

    Hope that you are having a wonderful weekend :) Our summer heatwave is continuing, today will be a quiet day in the aircon I think!

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. coconut oil is my favorit.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello Carolyna
    I love to know your top 5 !!
    These products would also steal my heart, I bet on that !!!
    I really like the Estée Lauder brand is very good I would say it's a luxury brand, it's my favorite product.

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniali ulubieńcy! <3 Szczerze przyznam, że niestety nie znam żadnych z tych produktów. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Los productos de Estée Lauder me encantan!!!. Gran post!!!. Besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię olej kokosowy :) Rzeczywiście ma szerokie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Numer 3 byłby dobry chyba także dla mężczyzn?

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post!
    Love those products.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie również przewinęło się sporo maseczek w płachcie, ale takiej bomblującej jeszcze nie miałam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ohh yes este laudre has beautiful make-up! Pretty shadow colors!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Caolion produkuje bardzo fajne kosmetyki, a te maseczki faktycznie są hitem!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooh that Estée Lauder palette looks a total dream; such a pretty range of colours!! Have a fabulous week babe :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  34. THese look so wonderful!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cool favorites! A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)