wtorek, 22 stycznia 2019

Cosmetics - hair- Pantene pro-v

"I've had enough, this is my prayer
That I'll die living just as free as my hair
I've had enough, this is my prayer
That I'll die living just as free as my hair"




"Mam już dość! To jest moja modlitwa

Umrę żyjąc równie wolna, jak moje włosy
Mam już dość! To jest moja modlitwa
Umrę żyjąc równie wolna, jak moje włosy"







Dzisiaj kolejny z postów  kosmetycznych, a w nim jeden z produktów, który znalazłam pod choinką - czyli 1- minutowa regeneracyjna ampułka do włosów zniszczonych. W opakowaniu znajdują się trzy ampułki. W moim przypadku ampułka stracza na 3 użycia.

Today  I would like to present you another of the cosmetic posts, and this time it will be  one of the products that I have found under the Christmas tree - a 1-minute regenerative ampule for damaged hair. The package contains three ampules. In my case one ampule I use three times.

Obietnica producenta :

"Odkryj odżywczą moc intensywnej i silnie skoncentrowanej formuły Pantene Pro-V. Ta 1-minutowa ampułka pomaga w głębokiej regeneracji włosów, przekształcając nawet bardzo zniszczone i suche włosy we włosy na miarę Pantene: wyraźnie zdrowsze, silniejsze i pełne blasku.

- Pomaga chronić włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją
- Nadaje zniszczonym włosom zdrowy wygląd i blask, zapewniając im wyjątkową gładkość
- Intensywna kuracja, która pomaga zwalczać oznaki osłabienia włosów w ciągu zaledwie 1 minuty
- Zaawansowana formuła Pantene Pro-V "


Producer's promise:

"Discover the nutritional power of the intense and highly concentrated Pantene Pro-V formula. This 1-minute ampule helps in deep hair regeneration, transforming even very damaged and dry hair into Pantene-tailored hair: clearly healthier, stronger and full of shine.

- Helps to protect hair from damage caused by styling
- Gives the damaged hair a healthy appearance and shine, providing them with exceptional smoothness
- Intensive treatment that helps fight signs of hair weakness in just 1 minute

- Advanced Pantene Pro-V formula "


Plusy/pros

- piękny, utrzymujący się zapach / - beautiful, persistent smell
- łatwość użycia / - ease of use
- specjalne zamknięcie pozwalające na wielokrotne użycie jednej ampułki/- a special fastener allowing the multiple use of one ampule
- włosy po użyciu są miękkie, lśniące, ładnie się układają/- hair after use this product is soft, shiny, nicely arranged
- skutecznie nawiliża- idealny produkt dla suchych włosów /- effectively moisturizes, this si the ideal product for dry hair



Minusy/Minuses

- w moim przypadku kompletnie nie ma wpływu na końcówki ( czytałam, że zapobiega i walczy z ich rozdwajaniem) - u mnie się to jak na razie nie ssprawdziło ( jestem po dwóch ampułkach), ale być może taki efekt uzyskuje sie przy dłuższym stosowaniu produktu.
/ in my case I absolutely  can see any effect on the tip of mu hair (I read that it prevents and fights with their splitting) - I have not seen it yet any results (I am after two ampules), but maybe this effect is obtained with prolonged use of the product.
















48 komentarzy:

  1. Szkoda, że jest obojętny na końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I need to try this because my hair is so damages for coloring and styling.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I have the same- it was worst when I made on my hair blond reflections

      Usuń
  3. Thanks for the honest review:) It does sound like those that you have to use for awhile.

    OdpowiedzUsuń
  4. You'll have to keep us posted on this!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy po ostatniej ampulce ,pojawi się jakiś efekt...
    Pantene ma całkiem fajne kosmetyki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa- włsoy mega pachną, są miekkie i zdrowiej wyglądają :)

      Usuń
  6. seems like a great hair product. Have a lovely week ahead!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi ampułkami, szkoda, że jednak nie działają na końcówki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot :D

    I really love Pantene Products. This sounds amazing :D

    NEW REVIEW POST | WOOOW, THIS INCREDIBLE FINAL RESULT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie próbowałam żadnego kosmetyku od Panteen, a przynajmniej żadnego sobie nie przypominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have always liked shampoos and conditoners from pantene
    www.stylebasket.in
    Instagram:- stylebasket24

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tych ampułkach. Lubię produkty tej marki, więc może przetestuję również ampułki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh very interesting product! I love that brand :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Let us know if it works any better after more uses - I'm curious to hear. Although, for the most part, with products like this...you should start to see a little improvement after a few uses? (I think?)

    OdpowiedzUsuń
  14. I have this product and I love it!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam akurat za ta firma . On dosłownie nic nie robi co zauważyłaś po swoich końcówka. Ale chociaż u Ciebie były jakies plusy u mnie żadne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niekoniecznie za szamponami i odzywkami, ale te ampułki są fajne- i maja cuuudowny zapach

      Usuń
  16. Ciekawe czy sprawdziły by się na moich włosach :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety produkty pantene zrobiły u mnie początek ŁZS...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś miałam cos z tej firmy, ale nie pamiętam czy mi się sprawdziło.
    Szkoda, że nie dziala na koncówki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kiedyś ampułek z Elseve, takich fioletowych i były bardzo dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ;)

    Amo demais as ampolas da Pantene!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy jakoś nie używałam tego typu rzeczy, ale może powinnam bo nawet jeśli nie pomogą na moje końcówki to na pewno przyda się moim włosom trochę pielęgnacji.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I should try the product.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  23. I haven't used these but I have used their shampoo and conditioners, so I can imagine they are good!
    Raindrops of Sapphire

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj koniecznie znać czy ampułki pomogły Ci na końcówki. Zainteresowałaś mnie nimi, ale najbardziej zależy mi na końcówkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też- zobaczymy czy kwestia czasu stosowania tego produktu coś zmieni

      Usuń
  25. Hello Carolyna
    I use these pro-V pantene ampoules and I love it !!!
    My hair is treated, repaired and silky as if it had done a hair spa !! And it's not too expensive !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's true- In like the scent of my hair after them xx

      Usuń
  26. pantene has always been a favorite of mine! This looks fantastic!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takimi ampułkami jeszcze się nie spotkałam. Wydają się być bardzo fajnym rozwiązaniem na wyjazdy!

    OdpowiedzUsuń
  28. I love Pantene hair products.
    Thanks for sharing.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie słyszałam o tych ampułkach :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)