piątek, 25 stycznia 2019

Outfits - Winter Coat

"Snow can wait
I forgot my mittens
Wipe my nose
Get my new boots on
I get a little warm in my heart
When I think of winter
I put my hand in my father's glove
I run off
Where the drifts get deeper
Sleeping beauty trips me with a frown
I hear a voice
"You must learn to stand up for yourself
Cause I can't always be around" "

"Śnieg może poczekać, 

Zapomniałam moich rękawiczek

Wytrzeć nos, 
Założyć nowe buty
Robi mi się cieplutko na sercu, 
kiedy myślę o zimie
Wsadzam moją dłoń w rękawicę mojego ojca
Uciekam tam
gdzie zaspy robią się coraz głębsze
Śpiąca Królewna podkłada mi nogę ze zmarszczonym czołem
Słyszę głos
„Musisz nauczyć się walczyć o siebie
Bo nie mogę być zawsze w pobliżu” "





Za oknem coraz szybciej robi się ciemno, dlatego też ostanio nie miałam zbyt wielu okazji, aby zrobić zdjęcia nowych stylizacji. Na szczęście kilka dni temu nareszcie się to udało, dlatego dziś prezentuję Wam efekty pracy z fotografką Magdą.
Dzisiejszy outfit stanowi przede wszystkim zakupiony w tym roku czarno - biały, bardzo lekki płaszcz z firmy Naoko. Do tego dołaczyłam czarne jeansy rurki oraz luźną szarą bluzę. Jestem ciekawa co myślicie o całości :-)


It's getting dark outside very quickly now, which is why I have not had too many occasions to take pictures of new outfits. Fortunately, a few days ago I finally did it, that's why today I present you the effects of working with a photographer Magda.
Today's outfit is primarily a black and white, very light coat from Naoko that I have bought this year. To this one  I added a black skinny jeans and a loose gray jumper. I am curious what you think about them :-)










OUTFIT:

Płaszcz/coat - Naoko
bluza/jumper - Sinsay
jeans/jeansy - Sinsay
boots/buty - CCC


photo by:  Wasilewsky







94 komentarze:

  1. Perfect look for winter and the coat is super cool! Love how you started the post!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. That coat is so cozy and chic! Love the poem.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ze sobą wszystko współgra. Ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. cool coat!
    I've just returned from my blogging break ;)
    have a great weekend!
    S

    OdpowiedzUsuń
  5. That coat is awesome. It's been super cold here, and that coat looks like it can really keep you warm:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesjac:) i super stylizacja . Ta kurtka jest mega orginalna. Podziwiam Cię . Od kiedy jest zimno nie robię lookbookow . Bo chodzę jak bałwan ubrana ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja prawie też nei po cięzko mi wytrzymać tyle na dworze - choć chwilowo p[ogoda się trochę poprawia :-)

      Usuń
  7. You look super cute and comfy! I really love the coat. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. you look great with beautiful outfit.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja! Super

    ZAPRASZAM DO SIEBIE W WOLNEJ CHWILI
    Miłego weekendu, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooh the extra long length of this coat looks as though it'd make you extra warm on these chilly winter days! :) Have a fabulous weekend babe....

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny płaszczyk, bardzo podoba mi się wzór!

    OdpowiedzUsuń
  12. ;D

    Adorei o casaco!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz, świetnie wszystko ze sobą współgra ☺
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. This coat is perfect. I love printed coats, they make for such a great statement pieces. This is a fabulous winter styling. You look beautiful!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    you look amazing my dear :D

    NEW WISHLIST POST | THAT GOOD NEWS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie!!!

    dodatkowy plus za tłumaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  17. oryginalny motyw owego wdzianka:D

    OdpowiedzUsuń
  18. I really love your coat! I'm addicted to buying coats, haha. I love that this one also has a hood.

    OdpowiedzUsuń
  19. So cozy and stylish... I love it!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się print na tym płaszczu - świetny efekt!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Really, really beautiful!!!. Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. What a fun coat! It looks so cosy and I love the print! :)

    Hope that you are having a nice weekend :) We spent yesterday bayside celebrating Australia day - despite the heat! Our heatwave continues!

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty my dear, Wpow - it must be so cool- I have never heard before about Australian Day- and honestly I am jealous about the heat cause we have a winter here xx

      Usuń
  23. Hi Carolyna
    Love the shades of your outfit, and the lace up of the sweater is simply lovely and trendy.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię długie ubrania, ale kurtek aż takivh to nie :P Ale na tobie prezentuje się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest idealna w porze zimowym- chroni dobrze przed zimnem :-)

      Usuń
  25. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja. No i ten płaszcz bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od razu to zestawienie skojarzyło mi się z takim klimatem w stylu powieści fantasy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny płaszczyk, podoba mi się ten wzór:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Your coat is so chic.
    Looks really good on you ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wiersz i bardzo podoba mi się bluza.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. The coat is fabulous, I love the black and white design. You styled it so well.
    The Glossychic
    Wonder Cottage

    OdpowiedzUsuń
  32. It's gorgeous! Looks very protective and stylish at the same time <3

    LackaDaisy

    *LackaDaisy*

    OdpowiedzUsuń
  33. Such a great winter coat! Love the whole look!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the maxi coat and this cool print! Superb outfit!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful photos and interesting post dear!
    Have a lovely day!
    Dilek

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy płaszczyk. Niestraszna w nim zima! :) Naprawdę świetnie w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy płaszcz, ja kocham płaszcze w różnych odsłonach :) Po prostu jest to jeden z moich ulubionych elementów garderoby a chłodniejszą porą króluje w moich stylizacjach :) Bardzo ładnie wyglądasz w tym outficie, muszę przyznać że całość przyciąga wzrok :) Rozumiem bardzo dobrze, jak to jest robić zdjęcia zimą :D sama mam z tym problem, zwłaszcza że niemalże cały czas jest mi zimno i non stop ubrana jestem na cebulkę. Im więcej rzeczy mam na sobie, tym się robię bardziej okrągła. Niekiedy przypominam opatulonego ziemniaka :D dlatego ja chcę już wiosnę ! :) śliczne zdjęcia i raz jeszcze kochana- wyglądasz cudownie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle miłych słow. Oj koszmarnie robi się zdjęcia zimą, a tamtego dnia wykorzystałam z koleżnaką fotografką pogodę :-) Ja też zwykle wygladam jak okrągły pingwinek :-D Oj ja też tęsknię za wiosną :-)

      Ja również :-*

      Usuń
  38. Świetny ten płaszcz, genialny ma wzór, a Ty jak zawsze wyglądasz przepięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten płaszczyk ma naprawdę super wzór! *.*

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)