poniedziałek, 8 lipca 2019

Lifestyle - Culture/kultura- Books/książki - June 2019

"Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co,
 już masz w sobie."
Carlos Ruiz Zafón 




The books are mirror: you see inside them only
 things you have inside you."




Kolejny miesiąc za nami, zatem czas na kolejną porcję przeczytanych książek, większość z nich to zdecydowanie thrillery. Być może wśród nich odnajdziecie jakąś interesującą pozycję, po którą sami z przyjemnością sięgnięcie, a być może mieliście już okazję przeczytać, którąś z nich. Wówczas podzielcie się ze mną opinią na ich temat.


Another month behind ours back, so it's time for another portion of books that I read, most of them are definitely thrillers. Maybe among them you will find an interesting position, that you will read with pleasure , and perhaps you have already had the opportunity to read at least one of them. Then share your opinion about them with me.











1. ANNA TODD "BEFORE"

Książka będąca dopełnieniem serii " After". Zdecydowanie najsłabsza pozycja całości pokazująca w wielkim skrócie historię z pierwszej części  widziną z perspektywy Hardina. Zdecydowanie można ją sobie odpuścić.

A book that  is complement of  the series "After". Definitely the weakest position of the whole, showing in a nutshell the story from the first part telling from Hardin's perspective. You can definitely let it go.


 


2. D.B THORNE "OBSERWATOR" / "TROLL"

Młoda kobieta Sophie Fortune znika w tajemniczych okolicznościach. Jej zapracowany ojciec nie wierzy w jej samobójstwo, dlatego postanawia ją odnaleźć. W ten sposób zostaje  on pionkiem w grze wyjątkowo inteligentnego porywacza, który prowadzi z obojgiem z nich swój własny, specyficzny rodzaj gry.


The young woman Sophie Fortune disappears under mysterious circumstances. Her overworked father does not believe in her suicide, so he decides to find her. In this way, he becomes a pawn in the game of an extremely intelligent kidnapper who leads with both of them his own specific type of game.




3. S.J WATSON "DRUGIE ŻYCIE"

Życie Julii Plummer wydaje się być ułożone oraz spokojne do czasu, we którym otrzymuje wiadomość o śmierci swojej siostry, która jest biologiczną matką wychowywanego przez nią syna Connora. Gdy policyjne śledzwo utyka w martwym punkcie - Julia decyduje się na własną rękę odszukać zabójcę siostry. W ten sposób trafia do świata damsko-męskich portali internetowych, gdzie poznaje pewnego mężczyznę, który sprawia, że zaczyna tracić kontrole nad swoim życiem.


The life of Julia Plummer seems to be arranged and calm until she receives the news of her sister's death, the biological mother of her son, Connor, who is raised by her. When the police investigation gets stuck in one point - Julia decides to look for her sister's killer on her own. In this way she goes to the world of men's and women's internet portals, where she meets a man who makes her lose control over her own life.




4. Collen Hoover " Coraz większy mork" / "Verity

Pisarka Lowen Asleigh zostaje zatrudniona przez męża Verity Crawford do dokończenia słynnej serii kryminałów. Aby zapoznać się z zapiskami pisarki decyduje się ona zamieszkać w domu rodziny Crawford. W trakcie przegladania rzeczy pani domu natrafia w gabinecie na egzemplarz jej bardzo niepokojacej autobiografii. Kim jest autorka kryminałów oraz jakie inne niepokojace tajemnice nękają rodzinę Crawfordu dowiecie się z lektury tej książki. Bardzo polecam.


A writer Lowen Asleigh is hired by Verity Crawford's husband to complete the famous series of detective stories. To read the writer's notes she decides to live in the home of the Crawford family. When she browse Verity's things, she  finds a copy of her very disturbing autobiography in her office. Who is the author of detective stories and what other mysterious secrets are plagued by the Crawford family you will learn from reading this book. I highly recommend.






70 komentarzy:

  1. Ja właśnie mam ostatnio ochotę na jakiś dobry thriller.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic z tego, ale zaintrygowała mnie powieść Pani Hoover. Kojarzę jej nazwisko z romansami raczej, chociaż nie miałam jeszcze okazji nic jej autorstwa czytać, dlatego tym bardziej ciekawi mnie coś, co w oczywisty sposób zapowiada się na thriller :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam- wciąga, ciekawie napisana. Strona po stronie budowane jest napiecie a do tego ciekawe zakończenie

      Usuń
  3. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo przeczytałaś , ja ostatnio przemęczyłam " Damy ze skazą " ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's great you read so many books! I wish I had more time for reading sometimes!

    Hope that you had a lovely weekend :)


    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  6. O, w klimacie thrillerów. Trzecia i czwarta pozycja mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ciekawe i nieznane mi wcześniej pozycje- będę co miała czytać tego lata:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. It's awesome how you manage to read so many books in a month. Thanks for the introduction to these! I really need to make more time for reading.

    OdpowiedzUsuń
  10. Many interesting books here (apart the first), nice ideas for summer reading!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thrirrery to też zdecydowanie mój ulubiony gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę koneicznie coś poczytać!

    OdpowiedzUsuń
  13. I haven't read any of these, thank you for sharing! I like thrillers.

    OdpowiedzUsuń
  14. Definitely looking into these! Thanks for sharing!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe tytuły tu i Ciebie widzę. Na pewno skuszę się na którąś. Z innej beczki, gratuluję Ci przeczytanych tylu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam tych książek ale ja zazwyczaj czytam romanse. Ostatnio mam też mała przerwę w czytaniu ciagle brakuje mi czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    all books sounds super interesting, dear!

    NEW REVIEW POST | NYX: BARE WITH ME FOUNDATION. WAKE UP AND MAKE UP :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny cytat na początku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwie ostatnie pozycje najbardziej mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę że książkowo znowu u Ciebie obficie, w klimacie kryminalnym ;). Ja ostatnio w Biedronce natrafiłam na tanie "Mrozy" (Mróz tylko za 19,99 sztuka ;) ), więc odkładam na półkę i czekam na ten urlop :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę- super,ze zcasami uda sięnam cos taniej nabyc :-)

      Usuń
  21. Jejku muszę przeczytać ,,Before,,, bo końcówka ,,Afte,, totalnie mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.... Before to After tylko napisane bardziej od strony Hardina :-)

      Usuń
  22. Powiada pani ,że miesiąc minął, poszedł znaczy sobie w swoja stronę i jedni coś zapamiętali a inni zapomnieli wszystko co z sobą przyniósł. ...powiada pani ,że książkę przeczytała a może nawet nie tylko jedno a to ładnie jest czytać i mnie się podoba czytająca kobieta bo to może być dla niej jedynym ratunkiem w złudzeniu ,że ktoś za nią coś zrobi jej poda. Zaciekawił mnie pani kształt, zarys, kontrasty , pofałdowania i zmęczenia. Dlatego zagajam bez wiary w skutek. Pani , ...gdy studentki ze szkoły teatralnej chciały odwiedzić Kloszarda, zafascynowane były huśtawką, która faktycznie stała niedaleko grilla ...nigdy nie miałam okazji zapytać dlaczego huśtawka a może chodziło o kloszardowe huśtawki nastrojów pomysłów, kroków na spacerze.
    Pani jest zdania że wszystko musi być podług scenariusza ,że wypadania za liny, dyskwalifikuje ?... Coś bym pani na koniec napisała ale nic mi celnego do głowy nie
    przychodzi. Może chodzi dołem a głowa za wysoko. 175 i te półki po drodze trudne do wspinania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki to cudowne oderwanie od rzeczywistosci i zanurzenie w inne światy, które wówczas przez moment sa także naszymi światami :-)

      Usuń
  23. No to dziękuję za polecenie thrillerów-uwielbiam ten gatunek i z pewnością sięgnę po cztery ostatnie książki 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też- kolejne pojawia sie w przyszłym miesiącu :-)

      Usuń
  24. Jeżeli chodzi o temat książek to jestem w nim zupełnie zielona :) Czytam naprawdę bardzo rzadko, chyba że do czytania mogę zaliczyć blogi i blogerskie opowiadania- to tego czytam całkiem sporo, mogłabym dodać, mam olimpijskie wyniki :) Bardzo ciekawe pozycje, nie znam żadnej nawet ze słyszenia, ale każda ma coś w sobie czy to opis czy okładkę, każda zachęcająca ale nie wiem czy każda w moim typie, musiałabym to sprawdzić, tylko jak tu czas znaleźć jak nawet nie wystarcza mi na nadrobienie kinowych zaległości :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytać kochałam od zawsze, kiedyś miaąłm na to więcej czasu, ale czytać nigdy tak naprawdę nie przestałam. Grunt to trafic w swój gatunek książkowy :-)

      Usuń
  25. Hi CArolyna
    I never read any of them but they seem to be very interesting!!~
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo ciekawych tytułów. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale możliwe, że się zainspiruję i sięgnę po którąś z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for this great informative post!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytałam żadnej z nich, bo ja raczej po uszy siedzę w fantasy i fantastyce. Słyszałam o książce After i nawet miałam po nią sięgnąć, ale jakoś mi nie idzie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. "Coraz większy mrok" znajduje się na mojej liście MUST HAVE, bo Colleen to moja ulubiona autorka, a po przeczytaniu "Too late" jeszcze bardziej nabrałam ochoty na jej książki. Co do "Before" - zgadzam się. Można ją sobie spokojnie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę pozycję bardzo polecam- przeczytałam szybko.
      Ha ha widze ,,ze do Before się zgadzamy

      Usuń
  30. 3 pozycja bardzo mnie zaciekawiła.
    W kwestii czytania książek jestem oj, daleko, daleko w tyle; liczę, że w najbliższym czasie uda mi się nadrobić choć cząstkę zaległości :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio też sięgam po thrillery

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja najczęściej czytam powieści obyczajowe ale czasami też sięgnę po thriller psychologiczny, niedawno skończyłam 'Zanim umarłam' S.K.Tremayne

    OdpowiedzUsuń
  33. Podeślę link do wpisu znajomej co uwielbia czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Troll sounds like a fascinating read, particularly as I also really enjoy psychological thrillers - though lately in film form, rather than books. I definitely need to read more!! :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  35. Thank you for recommending thrillers!
    I love that genre, I always enthusiasm to finish it :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne książki polecasz na jakąś z nich się na pewno skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Second Life sounds really interesting!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)