poniedziałek, 22 lipca 2019

OUTFIT - Khaki dress

"Zawsze bierz pod uwagę fakt, 
że możesz się mylić."


"Always take into consideration the fact
that you can be wrong. "






Ludzie to istoty szczególne. Każdy  z nas ma bowiem  swoją, niezwykłą historię. Zajmuje szczególne miejsce na tej planecie. Często jesteśmy przekonani o swojej wyjątkowości. A co za tym idzie, często zdarza nam się być ślepo przekonanymi do swoich racji. Warto brać jednak pod uwagę margines błędu oraz  fakt, iż w pewnych kwestiach możemy się mylić. Nie jesteśmy bowiem doskonali. Mamy prawo popełniać pomyłki; dlatego warto niekiedy przydziać płaszcz pokory, świadomie przyznać się do błędu, a także choć to nie łatwe, przyznać rację drugiej osobie.

Tymczasem zapraszam Was do przejrzenia zdjęć letniej stylizacji na mniej upalne dni. Mam nadzieję,że przypadnie Wam ona do gustu.


***


People are special creatures. Each of us has its own amazing story. It occupies a special place on this planet. We are often convinced of our uniqueness. And thus, often consequently we are blindly convinced of our rights. It is worth taking into account the margin of error and the fact that we can be wrong on some issues. We are not perfect. We have the right to make mistakes; therefore,sometimes it's worth wear the coat of humility, admit that we are wrong and also although the fact it's not easy, to admit the rights to the other person.

In the meantime, I invite you to look at photos of summer outfit on less hot days. I hope that you will like it.













INSPIRATIONS/INSPIRACJE:


 
 



 




source/ źródło - internet

OUTFIT:

dress/sukienka - Zara
shoes/buty- Venezia
lacy bra /koronkowy stanik - Esotiq






























69 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, bardzo ładny krój :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka bardzo mi się podoba. Super w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam pani rację co do wyjątkowości ludzi . Fajne zwierzęta , ci ludzie, lubię ich obserwować, lubię się z nimi droczyć, czasem dać coś do zjedzenia ale wchodzić do ich klatek to już tak nie za bardzo. Ktoś i mnie obserwuje w mojej klatce i pisze podobnie ale czy to aż takie ważne.
    Pani , tak mniemam nie ubrała się by być ubrana a ubrała by być rozebraną z pomysłu jaki towarzyszył ubieraniu. Ja bym pani zdjęła tenisówki czy jak tam się te papucie nazywają i boso pozwoliła czuć ziemię ale wtedy to już by były zdjęcia z odczuwania ziemi a nie z ubierania by rozbierali. Sukienka powinna mi się podobać ? ale ma kreskę szew na biodrach czy na kościach miednicy i jakoś mi to nie w smak . z pani wyrazu twarzy fotograf znów chciał pożyczyć kasę a kilka wcześniejszych pożyczek zapomniał.
    Na koniec mojego pisania, pozwolę sobie ucałować pani dłoń z teatralnie przerysowanym dygnięciem...-pani pozwoli, że się oddalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "straszne co to się wyprawia- a wystarczy odrobina szacunku i tolernacji, aby ten świat był nieco piękniejszy"- wiem co miała pani na myśli ale zapytam z rozbawieniem. Szacunek i tolerancja ma obowiązywać wszystkie strony ? Poszła bym na kolorowy marsz radości z ludźmi na szczudłach i ludźmi w wózkach i z wózkami i ludzi z różańcami i ludzi bez, i ludżmi jak ja i ludźmi jak oni ale nie pójdę na objazdowy cyrk LGBT . Płacą tylko wybranym a naiwni robią za statystów.

      Usuń
    2. Smuci panią ,że ja nie klaszczę ? Dość jest klaszczących by zaspokoić pani próżność , tak myślę, a ja spokojnie, schowana mogę sobie pomyśleć , pokombinować,poszukać co schowane było i co najcenniejsze w każdym teatrze. Dla mnie najcenniejsze.

      Usuń
  4. Mi ona bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a cute dress for summer! I like the ruffled hem and being a neutral colour it will go with so much! :)

    Hope that you had a great weekend :) I just posted my weekday wear linkup, I'd love you to join! :)


    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta sukienka i kolor idealnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo dobrze czuję się w tym kolorze :-)

      Usuń
  7. Świetna sukienka. Bardzo dobrze czuję się w odcieniach khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo polubiłam ten kolor.Wyglądasz zjawiskowo w tej sukience, podoba mi się również jej luzny fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I quote you word by word and I love this khaki dress, you look great in it!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look!!
    Nice pics, so pretty ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice dress, dear!
    That shade of green looks so chic and really suits you!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie. Mam wrażenie, że takie kolory ziemi bardzo do Ciebie pasują. I zdjęcia w zieleni - koniecznie :) Zauważyłam już na poprzednich Twoich zdjęciach, że cudownie wychodzisz wśród drzew, zieleni, w ogóle natury. Masz w sobie coś z rusałki. Wyglądasz bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zakochałam się w sukienkach w tym kolorze. Kiedyś hołdowałam czerni, teraz mam w swojej kolekcji kilka takich sukienek w kolorze khaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń to mój ulubiony kolor, ale od kilku lat poza czernią nosze też inne barwy :-D

      Usuń
  14. This dress looks really nice and versatile and your outfit is so effortlessly chic. And yes we all have our own amazing story ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana poruszyłaś niezwykle istotną kwestię. Każdy jest piękny i wyjątkowy na swój sposób, ale człowiek nie jest osobą nieomylną, błędy i porażki należy przyjmować z pokorą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The dress is so gorgeous!! I love it!! All of the pictures are beautiful!! The backgrounds all look so amazing!! I love the one you chose for the card!! It's so gorgeous!! And that festival looks so fun!! The pictures are fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice outfit and shoes. Very suitable for our weather.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z taką figurą we wszystkim wyglądasz pięknie, strasznie Ci zazdroszczę, bo ja bym tak workowatej sukienki nie mogła założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    fantadtic combo my friend. you look absolutelly great!

    NEW BRANDING POST | MY SUMMER ESSENTIAL!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ;)
    Lubię sukienki w takim kolorze, jednak takiej bym nie ubrała bo wyglądam wtedy jak w worku po ziemniakach :(
    Niestety mogę nosić tylko dopasowane sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie kazdy czuje się w takich ubraniach :-)

      Usuń
  21. It's very good outfit and shoes to wear on this summer.

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your dress! The pictures are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka prezentuje się na Tobieśiwetnie! ;) kolorek w sam raz dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your Summer outfit.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Woow love this cute dress so so much! It looks so good on you, super beautiful!

    Cats in the City

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mój styl, ale na zdjęciach wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz że mam bardzo podobną sukienkę tylko w ciemniejszym kolorze?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. All of these photos are beautiful! I love that dress and it looks perfect for summer. The ruffle detail and light olive green color are really pretty.

    x Kara | http://karascloset.net

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi Carolyna
    Your dress is more beautiful than your inspirations!! You look amazing!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie prezentuje się to z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mega dfajna ta sukienka! a ja uwielbiam khaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna sukienka! W mojej szafie zdecydowanie brakuje tego odcienia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prosta i skromna sukienka :)
    Co do tego przyznawania racji... miałam sytuację że opowiadałam pewniej kobiecie co mnie spotkało w szkole, i ona potrafiła to podsumować "nie masz racji" WTF?! Przeżyłam to na własnej skórze i nie mam racji? No sorry bardzo to mnie spotkało na żywo, nie obejrzałam tego w TV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, czasami niestety spotykamy i takich ludzi, którzy silnie usiłuja nam wmówić swoje "racje"

      Usuń
  34. To prawda, każdy jest tylko człowiekiem i może popełnić błąd, ważne zeby się jednak przyznać niż udawać, że wie sie wszystko najlepiej.
    Cudowna sukienka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ludzie są wyjątkowi, naprawdę, pod każdym względem. Również pod tym, że są to najbardziej uparte stworzenia na ziemi. Wielu z nas nawet jak nie ma racji, będzie uparcie dążyć do swego. W takich sytuacjach, ja już się nawet nie kłócę. Wyniosłam to z pracy- pracuję w punkcie obsługi klienta w hipermarkecie :) Śliczna stylizacja, bardzo piękne zdjęcia, urocze kadry! Lubię ten kolor, chodź naprawdę niewiele go mam w szafie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane. Czasami po prostu mimo tego,ze każdy z nas jest ważny oraz jest częścia świata potrzeba nam pokory.
      również cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  36. You look lovely in that khaki dress. Wonderful dress!
    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chyba mam znów przeciwny problem, ciężko mi bronić swoich racji, jestem zbyt uległa, a swoje błędy dostrzegam nawet tam gdzie ich nie ma :P nad tym niestety tez trzeba pracować.
    Bardzo ciekawa sukienka, oryginalne :) śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fason nie dla mnie, ale na Tobie wygląda bardzo subtelnie:)
    Ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love the styling of your khaki dress from Zara! You look extremely attractive wearing it in all of the outfit photos above. Your perfectly applied lipstick and eye-makeup are very pretty - you look beautiful!

    Last Minute Halloween Excuse Post with Old Full Drag Selfies and Thanks to Commenters

    OdpowiedzUsuń
  40. To jeden z moich ulubionych kolorów ostatnio ;D

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)