czwartek, 7 lipca 2022

Lifestyle - Teatr ZaDrzwi

 "Życie od teatru różni się tylko tym, 

że w życiu nie ma prób generalnych"


"Life differs from theater only in

that there are no rehearsals in life "


Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo intensywne domykanie tematów w pracy, próby wieczorami przez większość tygodnia, ale było warto bowiem 03.07 lipca odbyła się z premiera naszego autorskiego spektaklu "Ego. W ostatnią niedzielę czerwca promowaliśmy go w Poznaniu krótkim performancem czterech różnych miejscach.Sztuka "Ego" opowiada o życiu pewnego człowieka - Janka którego widz poznaje jako dziecko i którego rozwój śledzi przez cały spektakl."Ego" porusza wewnętrzne dylematy głównego bohatera, jego życiowe wybory a także dotyka problemu alkoholizmu. Po tych kilku miesiącach pracy z Teatrem ZaDrzwi bardzo cieszyliśmy się, że wreszcie mieliśmy okazję zaprezentować go publiczności :-)

Lubicie teatr? Jaki spektakl widzieliście ostatnio ?


The last weeks have been very intensive for me. I had to close some topics at work, for most of the week I had rehearsals in the evenings, but it was worth it because on July 3, we had the premiere of our original play"Ego". On Sunday week ago, we promoted it in Poznań in four different places with a short performance. The play "Ego" tells about the life of an ordinary man - Janek, whom the viewer meets as a child and whose development follow throughout the performance."Ego" touches upon the internal dilemmas of our protagonist, his life choices, and also touches upon the problem of alcoholism. After these few months of working with the Theater Zadrzwi, we are very happy that we finally had the opportunity to present it to the public :-)

Do you like theater? What spectacle have you seen lately?

























40 komentarzy:

  1. Jak super. Widać, że na próbach dobrze się bawicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Na pewno super robotę robicie, ja bardzo często teatr odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzałabym tę sztukę. Świetne zdjęcia prezentujące Wasz zespół.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu i zaangażowania. Często odwiedzam teatr. W następny piątek idę na "8 kobiet".

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kochana, już jestem, bardzo się cieszę. :))))) Bardzo chciałabym Cię zobaczyć na scenie i jak tylko będzie okazja, zobaczysz mnie, jako widza i będę klaskać głośno. <3 Same zdjęcia są tak przepełnione emocjami, są tak fajne, widać, że bawiliście się wyśmienicie. Ogrom pracy, ogrom radości, jestem dumna, jestem szczęśliwa, wiedząc, że żyjesz na całego. Niech sztuka będzie super popularna, bo obejrzeć ją chcę i przytulić Cię mocno. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój miły komentarz i tyle ciepłych słów. To prawda bawiliśmy się super bo bardzo jako grupa ludzi się lubimy :-) Planujemy ją zagrać w nowym sezonie :-) Mocno tulę xx

      Usuń
  6. Gratulacje! Oby ta ciężka praca zaowocowała! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Ależ super post! Uwielbiam teatr, nawet studiowałam kostiumografię teatralną i filmową.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! W teatrze nie byłam już dawno, aż nabrałam chęci żeby się wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie byłam w teatrze, ale mam w planach, by w końcu do jakiegoś iść, ale jeszcze nie wiem na co.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie była w teatrze, ale z chęcią bym się wybrała. Może uda się zorganizować coś w pracy? Muszę sprawdzić jaki u nas jest repertuar:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i ukłony dla ludzi z pasją! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale! Z przyjemnością zobaczyłabym ten spektakl.
    Bardzo lubię teatr. Ostatnio byliśmy z Mężem na "Nerwicy Natręctw" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Congratulations! I hope you enjoyed and it was a success!
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Super zdjęcia, widać pasję. Lubię teatr, choć już dość dawno nie byłam na żadnym spektaklu... A kiedyś byłam nawet recenzentką teatralną, czas może do tego wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nigdy nie jest za późno na takie powroty :-)

      Usuń
  15. I love these photos- how fun! Thank you for sharing with us!

    -Ashley
    https://lestylorouge.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje. Widać zgrana z Was ekipa. Szkada, że nie miałam okazji obejrzeć tej sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie gratulacje! Ja na ostatniej sztuce w teatrze byłam ze 3 lata temu, to były "Śluby Panieńskie" w Teatrze Narodowym w Warszawie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tego jesteś artystką 😊to prawda...w życiu nie ma prób generalnych.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)