piątek, 24 sierpnia 2018

Cosmetics - Pore Bubble Cleansing Mask from Skin7

"Rainbow skies, northern lights,
Tails from falling satellites,
Like fireworks you're breaking through
The love I feel, you feel it too.
Forget the world, let's stay inside
I know the perfect place to hide.
Only me and you...
In this bubble made for two"

"Tęczowe nieba, północne światła

Warkocze spadających satelitów
Jak fajerwerki przez które się przebijasz
Miłość jaką czuję ty czujesz także
Zapomnij o świecie zostańmy w środku
Znam znakomite miejsce żeby się ukryć
Tylko ja i ty...
W tej bańce zrobionej dla dwojga"





Kilka dni dni temu w trakcie wizyty w drogerii Douglas natrafiłam na promocję różnego typu maseczek w płacie. Wśród nich odkryłam oczyszczająco- bąbelkująco maseczkę marki Skin7. Jak zapewnia producent jest to pierwsza maseczka w płacie zapewniająca efekt masażu, dzięki czemu w trakcie jej stosowania zostaja pobudzane nowe włókna kolagenowe.


A few days ago during a visit to the Douglas drugstore I came across the promotion of various types of face masks. Among them, I have discovered a purifying-bubbling mask from Skin7. As provided by the manufacturer, this is the first mask in the patch that provides the effect of massage, thanks to which new collagen fibers are stimulated when you are use them.

***

Maseczka ta jest bardzo prosta w użyciu. Wystarczy oczyścić i stonizować twarz. Następnie przez moment masujemy maskę przez opakowanie po czym wyjmujemy ja i nakładamy na twarz na 10 minut. W tym czasie wyraźnie czujemy przyjemne bąbelkowanie a wraz z nim wytwarza sięn apowierzchni maseczki coraz to większa ilość piany. Po 10 minutach maskę zdejmujemy a twarz przemywamy tonikiem.


This mask is very easy to use. Just clean and tone your skin face. Then, for a moment you have to massage the mask through the packaging and then take it out and put on your face for 10 minutes. During this time, I felt a pleasant feeling of bubbling, and together with them on the surface of the mask has appeared more and more foam. After 10 minutes you can remove this mask is and next you have to rinse the face with a tonic.


***

Reguralna cena maseczki : 22,90 obecnie w promocji można ją nabyć za 9,90

Regural price of this mask : about 4 euro, in Poland you can buy them with discount for about 2 Euro




Pros/plusy: * odświeżenie cery /skin refreshment
* oczyszczenie cery /cleansing the complexion
* przyjemne efekt bąbelkowego masażu jak w salonie SPA /a pleasant bubble massage effect like in a SPA salon

* łatwość użycia/easy tu use
Minuses/Minusy: * brak /none


















 

Po kilku minutach na masce tworzy się coraz to większa ilość piany.
After couple of minutes on the face appears more and more foan.






44 komentarze:

  1. Ależ zabawnie bombluje :)
    Nic nie pozostaję jak samemu kiedyś ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej ciekawi mnie ten efekt bąbelkowania na twarzy :D muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna maseczka *.* Z taką się jeszcze nie spotkałam :D
    Koniecznie muszę ją wypróbować ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna promocja, zdecydowanie warto ją kupić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym przetestowała. Na pewno fajny efekt. Będę musiała sprawdzić!
    Miłego dzionka
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny efekt, ciekawe zdiałanie- polecam . Tobie również

      Usuń
  6. this cleansing mask seems great.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow this face mask looks awesome. I love the bubbles, first time I've come across a sheet mask like this. Intrigued xx

    Much Love,
    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka Skin79 jest mi bardzo dobrze znana bo miałam już od nich całą masę kosmetyków jednak ostatnio od niej odeszłam i przerzuciłam się na te naturalne ;)
    Ale nie ukrywam że ta oczyszczająco bąbelkująca maska prezentuje się świetnie i z chęcią bym ją u siebie wypróbowała bo nie dość że wygląda niesamowicie to w dodatku słyszałam o niej masę pozytywnych opinii!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi interesująco, bąbelkującej maseczki jeszcze nie miałam.Udanego weekendu kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la información. La probaré. Besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, że ciekawie wygląda :) no i ma same plusy, trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe wygląda mega śmieszne na buzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z minuty na minutę coraz smieszniej i pianiściej :-P

      Usuń
  13. Bąbelkowych maseczek jeszcze nie miałam okazji stosować. Używałam tylko takich zwykłych w płachcie, bez dodatkowych efektów. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też byłam kilka dni temu w Douglasie i pamiętam że wahałam się nad tą maseczka ale w końcu jej nie wzięłam 😐
    Musze nadrobić zaległości ☺
    Miłego weekendu kochana 😘
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks like a product worth trying.
    Wow! I didn't know that you have to tone
    your face before putting on the mask.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham maseczki, a takich z bąbelkami i pianą nie używałam. Maseczki te są tylko w Douglas ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie :-)
      https://skin79-sklep.pl/?gclid=CjwKCAjwwo7cBRBwEiwAMEoXPHlbVTshQZr9TFAYDq6WsphvyAlP1FnElGO2p0XJlchSbY3a9Gls6RoC1pAQAvD_BwE

      Usuń
  17. Ostatnio robiłam dokładnie tą samą maseczkę mojemu mężowi - REWELACJA ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabawnie wygląda na twarzy! Jestem ciekawa, jakie to uczucie. Muszę kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. É verdade! hehehe! ;D

    Não conhecia essa máscara (e acho que não tem aqui no Brasil). Parece ser muito boa!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. sounds very interesting) thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak musująca maseczka! Jestem zaintrygowana. Uczucie musi być pewnie mega relaksujące:D Przy następnym shoppingu maseczek na pewno pomyślę o bąbelkującej:D
    Pozdrawiam! :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. O, to musiało być przyjemne!:-) I jeżeli jeszcze w dodatku działa dobrze na skórę - sama radość!

    OdpowiedzUsuń
  24. this cleansing mask looks great!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)