wtorek, 4 maja 2021

Kosmetyki/Cosmetics Collagen Enough cream/ krem

 " Każda piękna chwila

ma swoją datę ważności"

"Every beautiful moment

has an expiration date "



Ostatnio troszkę się działo w moim życiu i w kwestii pracy i w kwestii zdrowia. Obecnie czekam już tylko na wyniki badań i pierwszą dawkę szczepienia przeciw Covid. Dziś natomiast chciałabym Wam przedstawić kolejnego z moich kosmetycznych ulubieńców. 

Od jakiegoś czasu bardzo chętnie sięgam po kosmetyki z Azji. Moim tegorocznym odkryciem jest krem Collagen koreańskiej marki Enough. Jest to dość niepozornie wyglądający kream zawierający w składzie hydrolizowany kolagen ( odpowiedzialny za napinanie owalu twarzy i spłycanie zmarszczek), kwas hialuronowy, mocznik, komórki macierzyste żeń- szenia oraz betainę. Natychmiastowo po nałożeniu kremu odczuwalne jest uczucie nawiliżenia. Skóra twarzy jednocześnie staje się miękka w dotyku oraz napięta.

Krem Collagen ma żelową, ale jednocześnie dość gęstą konsystencję dzięki czemu jest bardzo wydajny. Wystarczy bowiem już niewielka ilość, aby odczuć skutki jego działania. Uwielbiam go jako krem na dzień i obecnie używam już drugie opakowanie.

***

Recently, some things have happened in my life, in terms of work and health. I am currently waiting for the test results one of an examination and the first dose of vaccination against Covid. Today, I would like to introduce you to another of my favorite cosmetics.

Since couple of years I have been eagerly reaching for cosmetics from Asia. My discovery this year is the Collagen cream of the Korean brand Enough. It is quite an inconspicuous-looking cream containing hydrolyzed collagen (responsible for tightening the face oval and reducing wrinkles), hyaluronic acid, urea, ginseng stem cells and betaine. Immediately after applying the cream, you feel a feeling of intensive hydration. The facial skin becomes soft and tight.

Collagen cream has a gel, but at the same time quite thick consistency, which makes it very efficient. A small amount is enough to feel the effects of its action. I love it as a daily cream and now I am using the second pack.


ZALETY/ PROS

- świetnie nawiliża / perfectly moisturizes

- konsystencja/ consistency

- wydajność/ efficiency 

- miękkość i elastyczność skóry /skin softness and elasticity

- skład/ composition


WADY/CONS:

- dostępność ( niektóre sklepy online)/ availability (some online stores)


POJEMNOŚĆ /CENA - VOLUME/PRICE

- 50 ml/ about 50 PLN / 10 Euro/ $13







objętość kremu : 50 ml











56 komentarzy:

  1. dużo zdrówka :)
    Fajny ten krem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Azji. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy slysze o tej firmie. Kremik prezentuje sie bardzo przyjemnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I hope you are ok and that the test is ok as well! I would like to try this one, I have to check if it is available in Italy!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu, jednakże chętnie ten produkt bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam takiego kremu, ale może też się skuszę, skoro warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ich nie używałam. Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji testować na sobie kosmetyków z Azji, ale skoro tak zachwalasz, to być może skuszę się na krem Collagen koreańskiej marki Enough.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam wcześniej tego kremu, jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, pozdrawiam :)
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam jeszcze okazji przetestować azjatyckich produktów, jednak widzę, że dziewczyny bardzo chwalą. Może w końcu najwyższa pora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oosbicie bardzo polecam- koreakie produkty naprawdę sie fajnie sprawzdzają :-)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. DZiekuję - na szczęście wyniki biopsji dobre więc ufff :-)

      Usuń
  14. Sounds like a really interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  15. Seems like a nice product! I hope you will get your test results and your vaccine soon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes thanks God they were good, I am after vaccine :-)

      Usuń
  16. Dig The Nail Paint - Stay Strong - Sending Positive Vibes

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten krem i widać ze wydajny

    OdpowiedzUsuń
  18. I always wanted to try Korean skincare products, they look great!
    I hope you are in good health and how cool that soon you will be vaccinated!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie najważniejsze by kosmetyki miały naturalny skład i takich szukam. Ostatnio nawet wracam często do prostej i naturalnej maści z witaminą A sprawdza się w wielu sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też- obserwuję jak działają na moją skórę.

      Usuń
  20. There are many new great products from Korea, and they look wonderful!
    Very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem wygląda ciekawie... poszperam za nim w internetach 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentuje się obiecująco, szkoda, że z dostępnością trudno.

    OdpowiedzUsuń
  23. Me alegra saber que te encuentras bien. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the blue packaging. Cute!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja od piątku jestem już podwójnie zaszczepiona :)
    A tego kremu jeszcze nie używałam. Wydaje się interesujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super- ja po pierwszej dawce choć musze przyznać, że odczuąłm jej skutki na sobie

      Usuń
  26. ja już przyjęłam pierwszą dawkę a na początku czerwca będę już całkowicie zaszczepiona :) Trzymam kciuki, żeby badania były ok i żebyś też bez przeszkód mogła przyjąć szczepienie ;)
    kremu ani marki niestety nie znam ale też lubię azjatycką pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po pierwszej, czekam na drugą - przyjęłam bez przeszkód ale niestety nie obyło się bez efektów po....

      Usuń
  27. Trzymam kciuki za badania-tez czekam pierwszą dawkę szczepionki ☺
    Krem chyba widziałam w Douglasie,chociaż nie jestem pewna...
    Sama też bardzo lubię koreańskie kosmetyki ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super jakby był :-) JA już po pierwszej dawce na szczęście

      Usuń
  28. Chyba widziałam go u mamy, jak byłam u niej ostatnio :D
    Pozdrawiam i życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  29. I love Korean beauty products, generally are very good and not so expensive!
    This cream sounds great, i'd like to try it too!
    Good luck for everything: workand (especially) health!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post dear, so nice and interesting, love it! 

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba przyznać że azjatyckie kosmetyki coraz bardziej podbijają nasz rynek! Bardzo fajna recenzja pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tego kremu, ale z chęcią bym go przetestowała skoro tak dobrze nawilża. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo zdrówka dla Ciebie :)
    Kremu ani firmy nie kojarzę, ale jak kiedyś będę mieć okazję to myślę, że się na niego skuszę,lubię jak kremu dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tego kremu, ale wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hola guapi, la verdad que no conozco esta crema pero pinta muy bien, un besazo.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)